Läser ibland lite i andra lags forum och det slår mig hur dryga väldigt många är gentemot allting LHC oavsett vad, eller hur ämnet tas upp. Även neutrala försök att prata om LHC får direkt mothugg, hån och gammalt trött tjat om t.ex Kovács (och nu Lennström) och hur dåliga de måste vara för lagsammanhållningen, typ…
Därtill snack från supportrar till Timrå, Brynäs, Modo osv om att vi kommer få kvala. Lite spännande att just de ska dra den faktiskt, med tanke på att samtliga har ramlat ner i HA relativt nyligen. Det säger jag inte heller för att dryga mig tillbaka, men någon form av ödmjukhet kanske vore lämpligt där? 🤔
Läser jag istället här inne så är det ju knappast så att de flesta svävar iväg om topp-6/topp-4 direkt, som vissa får det att låta som. Tror inte någon av dessa, om de bortser från att de inte gillar LHC, riktigt tror på det som de säger. Men just ödmjukhet eller att vi skulle vara ett gäng med uppblåst självbild verkar vara en vanlig kommentar. Vet inte riktigt var de fått det ifrån heller, om de faktiskt läser här inne. 😆
Har som tur är noll intresse av att sitta och skriva på andra generella forum, hade verkligen inte orkat bemöta det. Hade kanske varit intressant om man blivit bemött med lite mer respekt eller schysst ton, oavsett lagsympatier.