edenbrah Svårt att se hur man kan ge en spelare som inte klarat läkarundersökningen i annan klubb ett 3-årskontrakt. Jag hade inte gillat det…
Stople in Sen är väll inte Kalle helt oproblematisk som person heller? Han var inte omtyckt bland lagspelarna i Växjö, enligt djungeltrumman. Hur i helsike ska han fungera med den politiskt korrekta mobbaren Niklas Eriksson? Jag hoppas på ett kontrakt med Kalle och att det sedan blir läktaren, likt bla Holm och Brome.
alfie HNEZLXRD Lite som AP i HV, fantastisk spelare, men i slutändan påverkade det inte utgången. Skulle tvärtom påstå att utgången blev monumental. Utan AP hade de åkt ur.
Hockeytröjan alfie Precis! Nedåtkvalen brukar vara jämna nervpiller. En stjärnspelare som levererar kan vara direkt avgörande
HNEZLXRD alfie Syftade givetvis på att det inte gjorde skillnaden på om de blev kval eller inte. HV var en puck ifrån att åka ur mot ett helt värdelöst Oskarshamn. Tror att man hade varit i exakt samma läge oavsett om AP var med eller inte.
Jocke ananas Årets helgardering! Haha. Skulle vilja säga århundradets. Jag menar, inte ens antagandet “flipp eller flopp” (en helgardering i sig) framförs utan en viss gardering i och med “OM”-satsen innan.
alfie Jocke också att det kan bli flipp eller flopp. Dvs, det kan också bli nåt annat. Om han håller sig hel kan det bli flipp eller flopp. Sjukt 😂 EDIT: Någonstans sitter Bergsten och är avis på den formuleringen 🫶🏼
Metallica Tre år med en skadebenägen diva som bommade en läkarundersökning för någon månad sedan hade givit mig rännskita iaf. Men det kan inte vara enkelt att locka till sig spets till den där föreningen, med tanke på alla spelare de har gjort sig osams med.
Hotspurs Metallica Märkligt att Nicklas Eriksson som ser så snäll ut ja som ‘Televinken’ (90% av er kan googla Televinken) verkar komma på kant med flera spelare, nåja en ‘ulv i fårakläder’ kanske eller så är det inte som mediabilden påskiner saken, han är go och glad och spelarna är dryga egoister helt enkelt…….
Kjeppkinesen alfie Helt orimligt att SHL-klubbar överhuvudtaget tittar på Lundström. Han måste ha världens bästa agent. Lever fortfarande på prestationerna under juniortiden.
Vinhandlarn Freddy herre jesus vad desperata de måste vara. Kommer ens de lyckas att samla ihop pengarna?
DragskottsDan Sjukt ändå att Örebro är mer än halvvägs till miljonen efter bara 9 timmar… Lovar att Kossila kommer spela typ 3-4 matcher sen gå skadad
East PuckOut kan ju egentligen inte bli bättre? Tänker mig in i spelarens situation ”hej det är Abbott, vill du spela för oss? Jag lämnar i vår och har ingen aning om vem som tar över”