Jag har inte kunnat släppa att Anton Blomqvist faktiskt petade John Nyberg redan nu med nyskrivet treårskontrakt. Han fick verkligen sitta i helgen.

MrNebbiolo

Var det inte någon typ av rotation då, mtp att det bara är försäsong? Om han är tillbaka på ordinarie plats nästa match, vad betyder det?

Lejon-Fantasten

Synd för Hv. Han var väldigt bra i AIK. Påminner lite om Hofbauer fast bättre offensivt

MrNebbiolo

Får starka floppvibbar på Blomqvist. Kommer in och ska visa vem som bestämmer och bänkar dom bästa spelarna samt nyförvärv på försäsongen, herregud. Risken att han tappar gruppen om Hv börjar dåligt känns extremt hög.

Bing

Rent historiskt så har aldrig auktoritära ledare fungerat i HV. Nästan allt talar för att han också floppar ja.

Lejon-Fantasten William Ignberg Nilsson

Väldigt tungt för Blomman med tanke på att han är värvad för att sätta kulturen och spelsystemet.

Kjeppkinesen Är det vår tid med Bert vi får se i HV nu? Dom kommer stå på sig och inte sparka honom även om det går dåligt, tills man ligger sist och är så illa tvungna.

Känns som en kopia på Bert ja och då gäller det att ha en organisation som drar åt samma håll och är öppna för riktningsförändringen. Vi var det inte och jag betvivlar starkt att HV är det.

Hoppas och tror att det går åt helvete 🥳

EDIT: också skönt att det kan, och troligtvis kommer, skita sig på exakt samma sätt i Timrå. Är ju bara typ i Luleå och Skank de där psykopaterna går hem..

ananas

När man räknar antalet SHL-mässiga backar i truppen för Hv känns det orimligt att när man inte direkt har 20 försäsongsmatcher låta Nyberg sitta så stor del av en match.

MrNebbiolo När man räknar antalet SHL-mässiga backar i truppen för Hv känns det orimligt att när man inte direkt har 20 försäsongsmatcher låta Nyberg sitta så stor del av en match.

De vilade bara Nyberg för att de ville rotera och testa de andra backarna. Vi ska tyvärr inte lägga för mycket vikt vid den bänkningen.

Kjeppkinesen Det är vad jag har hört.

Är det inte du som brukar uppmana folk att redovisa källa..

PuckOut Är det inte du som brukar uppmana folk att redovisa källa..

Vill du har telefonnumret?