lkpg__ lkpg__ Provar min temporära lösning redan nu. Om ni får ett problem med tråden, vänta en minut så kan ni posta igen.
lkpg__ Testar en ny eventuell lösning på problemet med kraschade trådar. Rapportera här om ni får felet så kan jag utesluta denna metod.
Anonymous6 Får ofta upp ett felmeddelande när jag skriver inlägg och att jag ska försöka igen om en stund, medför alltid dubbelpost. Har inte läst hela den här tråden så kan ha missat något. Är det bara att vänta egentligen?
lkpg__ Anonymous6 Spännande. Jag hittar inget specifikt i loggarna just nu kring detta fel. Tryck gärna på Debug nästa gång det händer och kopiera/klistra in det i denna tråd.
lkpg__ @sorsek Svarar på ditt inlägg här. Det kan möjligtvis vara så första gången du scrollar i trådar och hoppen kan bero på att media laddas in lite långsammare, typ tweets/videos. Prova även att markera alla trådar som lästa.
Hockeytröjan @lkpg__ Går det addera den där användarinfon som fanns på gamla bullen så den syns i varje post? Typ: Lukkinen För 32 minuter sedan Rutinerad, 5300 inlägg Eller hur det nu var. Minns inte de där olika “statusarna” 😨
Lukkinen Hockeytröjan Lukkinen För 32 minuter sedan Rutinerad, 5300 inlägg VÄRLDSKLASS om jag får be, och 8503 inlägg iom detta 😉
lkpg__ Hockeytröjan Det är på todo-listan men tar ett tag. Prio nu är att se till att allt fungerar smidigt vid hög trafik på matcher. Antalet inlägg är kvar och rankerna är sparade så ska bara lösa det på snyggt sätt.
Hockeytröjan Lukkinen Haha jävlar!!! Också ett tecken på att den där infon borde finnas med. Synd att det faller i glömska!
alfie Jag är den enda utöver Lukkinen med statusen världsklass men mina 5474 inlägg bleknar ju fullständigt i Lukkinens närvaro 😅