Jocke lkpg__ Great! Har du även möjlighet att justera utseende på text osv eller styrs det av browsern? En del text är svart i mörkt läge vilket försvårar läsinng. Har inte kört mörkt läge på Bullen förens nyligen.
HOCKEY lkpg__ tack, fixar i veckan 👍 Grymt att appen är på väg! 👌 Är det bara jag som tycker att dessa nya mätare är överflödiga eller i andra hand i alla fall tar alldeles för stor plats. Blicken riktas hela tiden mot blafforna och mitt undermedvetna berättar numera för mig att hela syftet med bullen är att skriva så många inlägg som möjligt 🙃.
lkpg__ Jocke Det ska gå att ordna! Vit/grå text bör det vara. Passar på att pyssla lite nu på semestern.
Jocke HOCKEY Lite samma känsla hos mig. Dom tar ganska mycket av fokus och uppmärksamheten och blicken riktas dit, och risken att det skrivs bara för att “höja status”. Men, det är ju inget nytt och många forum har ju liknande så det är väl något man får acceptera. 🙂 Jag klarar mig dock utan. Kan dom göras lite mer “anspråkslösa” tror jag att det hade varit en fördel.
lkpg__ Jocke HOCKEY De ska absolut göras mer neutrala. Försöker testa mig fram för att få färgerna bra på ljust/mörkt tema.
HNEZLXRD Testat appen, funkar lysande! Edit: Nu dykt på en liten bug, efter inaktivitet så får man upp “Du saknar rättigheter…”, som om man blivit semi-utloggad, via hemsidan så får man upp prompt att logga in på nytt, samma får jag inte i appen!
Metallica lkpg__ Spännande. Vissa saker får man helt enkelt prova sig fram med. Återkommer med feedback om jag har något vettigt att säga. Vad är det för språk forumet är byggt på? Någon blandning av JavaScript och typ PHP?
lkpg__ Metallica Jag avbröt det testet tämligen omgående då det var flera saker som inte fungerade som de skulle. Det är PHP/Mithril + CSS som det lirar på. Egentligen ska det vara rätt lätt att göra justeringar men eftersom man (enligt Bullen) är nära pension vid 35 får ni ha överseende med att det tar lite tid för mig att lista ut hur jag ska göra 😄
Metallica lkpg__ CSS har jag suttit en del med, däremot PHP är fortfarande outforskat område. Frontend överlag är en svag punkt när man mest knackar Java och SQL. Så jag har stort överseende med förändringarna med tanke på din höga ålder och det väldigt knepiga i att få till bra webbdesign. 🫡
Lejon-Fantasten Nu fungerar notiserna som dem ska igen (pratbubblorna/hur många nya kommentarer som tillkommit i varje tråd). Så underbart! 🥳 Tusen tack @lkpg__ 🍻 Uppskattas enormt mycket 🙏
Kjeppkinesen Lejon-Fantasten Fan vad gött och underbart det hade varit om Twitter kunde vara lika bra som vårt supporterforum, Hockeybulletin. Efter att Musken köpte Twitter så är den helt överlägsen övriga sociala medier. Nu kan man äntligen skriva vad man tycker och tänker utan att bli avstängd varannan vecka. Lejon-Fantasten pratbubblorna/hur många nya kommentarer som tillkommit i varje tråd). Yes! Det fungerar för mig med nu! Den här gången var det nog en bug och inte en feature trots allt.
Lejon-Fantasten Fan vad gött och underbart det hade varit om Twitter kunde vara lika bra som vårt supporterforum, Hockeybulletin.
NimaVonSlätta Jag behöver för övrigt hjälp. Mitt lösenord har krånglat. Så varje gång jag loggar ut kan jag inte logga in med samma. Jag ändrar lösenordet och kommer in då. Men när jag ska logga ut o skriva in det igen med alternativet “kom ihåg” funkar det ej. Därför jag varit borta så länge. Ganska jobbigt att byta lösenord varenda gång jag lämnar sidan o vill in igen
NimaVonSlätta Vet ej jag bor just nu mestadels i en liten tillfällig lya så bara testat med mobilen då jag inte har dator med mig hit.