Jag tycker tvärtom. Jag vill att man fortsätter spela ihop de formationerna man hade igår. De är på pappret välbalanserade med rätt spelartyper. Det sämsta vi kan börja göra nu är att matcha nya formationer hela jäkla tiden så ingen får tid att spela ihop sig med någon. Broc har aldrig varit beroende av en toppcenter bredvid sig. Det ger oss möjligheten att ha två starka centrar i andra formationer för att sprida ut styrkorna.
Broc - Rissanen - Gordon, Dessa VET vi funkar ihop. Splittra ej!
Lundh - Ljungh - Törna, #79 och #61 finner varandra bra och Törna är ett bra komplement
Kärki - Palve - Ojamäki, Varsin poäng igår, de funkar bra ihop
Resten
Jag tycker som sagt vi ska fortsätta spela ihop dessa tre formationer. Om vi har möjligheten att matcha offensiva kedjor tre av fyra byten tycker jag vi ska göra allt för att få det att funka. Igår var det knappast offensiven som inte räckte till för oss (förutom det bedrövliga PP-spelet). Gör man fyra mål borta ska man vinna, absolut minimum ta poäng.
Gällande Pasic - ja, tufft läge för honom nu. Dock KOMMER vi åka på skador och då är det skönt att veta att vi har en offensivt begåvad kille som är redo att gå in i någon av våra tre toppformationer. Han kommer få sina chanser.