X-(:)-X-y Metallica “ I den här takten hinner ju Little och Törna komma tillbaka innan någon ny värvning” Precis vad jag tror han väntar på, tyvärr.
Pucken Nu är det bara 2 veckor kvar till värvningsfönstret stänger undra om Pajen hinner hitta någon spets innan dess jag betvivlar det.
alfie X-(:)-X-y En till, ovanligt med spelare som går från KHL till SHL under säsong. Inte när de inte är svenskar.
MagnuM Rob Åhh tänk vilket mottagande han hade fått i Saab:en ifall vi hade haft publik på plats. Herregud HV, värvar en simpel tjuv!
alfie Hade också stulit Kovys klubba om jag hade chansen! Tror inte han kommer va intresserad av Ojamäkis eller Alexander Johanssons stickor 🙂
Pucken alfie VAAAA hade du inte tagit Ojamäkis? det är ju en raritet det finns ingen mer i hela världen som har gjort så lite mål😎sen gäller det att domarna håller koll på den ny Hv spelaren för det borde ju bli en hel del holding the stick när han försöker sno fler
Lukkinen Sillen I NHL har ju flera spelare egna mållåtar. Denna skulle passa till Könjöpings nya kleptoman.
Sillen Har vi HV hemma mer denna säsong? Vore gjutet dekorera omklädningsrummen med “ABSOLUTELY NO STICK THEFT” i så fall….
MagnuM Budord nummer 7: Du skall inte stjäla. Respektera andras egendom och rättigheter. Undrar hur de frikyrkliga Jönköpingsborna ser på denna värvning?
Kjeppkinesen Kan inte avgöra med min autism om det är ett skämt eller om han på riktigt fick kicken för att han snodde en annans spelares klubba?
Patriklundh QPR du hade inte tillexempel tagit Donovan som bra förstärkning på baksidan ? Men var mer menat som ett exempel , dehär med att de e svårt värva till bottenlag går inte ihop med tanke på Brynäs hv71 Oskarshamn och Malmös värvningar.
QPR Patriklundh Jo det kan jag gå för, men stoa har ju ej presterat något vidare å enligt de jkpg bor som jag jobbar ihop med så är de ännu så länge riktigt irriterade på den värvningen. Det jag retar mig mest på pressens skriverier om Landslagsman då spelaren i fråga har presterat 4 senior landskamper jag tycker det krävs mycket mera landskamper för sitt land innan man kallas Landslagsman.