Solo Ja, ännu en gång man väntar på en förklaring. Problemet med LHC är att alla fans alltid hinnner gå och irritera sig, sprida negativa inlägg innan man får veta något från officiella källor. De tycks aldrig lära sig hur viktigt det är att kommunicera med fansen, inte bara när det gäller pengar in till föreningen.
Palve då? Ja det är fan oroväckande att han ska spela i en bottenkonkurrent. Det enda han egentligen behöver göra för att flippa är att inse att hockey är ett lagspel samt lära sig att kämpa ordentligt. Hur många gånger såg man Palve köra en åkning 100%? Jag tror ärligt talat inte jag sett det en enda gång.
Det som talar emot en flipp i Brynäs är att han hade lika stora problem i AHL som han haft hos oss i SHL. Attityden verkar helt enkelt vara ett stort problem, jag får känslan av att han tror han är mer och bättre än alla andra, han vill se sig som den stora stjärnan, när det enda han åstadkommit är poäng hemma i Finland.
Just hans dåliga attityd och inställning tror jag även låg till grund när han inte blev uttagen till finska landslaget samtidigt som 3 av våra floppande finnar blev det….
Håller tummarna för att det går åt helvete även i Brynäs och att de får sparka han men ändå betala hans lön, ett klassiskt LHC misstag alltså.