Sprallig_pojke Vad jag ser nu så spelar Marcel Muller för DELs andra liga, 8 poäng på 6 matcher det är dock i andra ligan. Så jag hoppas verkligen att det ryktet inte är sant.
Niklas_H LHCBULLE Det kan ju inte stämma. Sparkade man palve för att ta in marcel müller istället så har pajen satt sin sista potatis.
[raderad] Haha näää inte en chans att vi skulle värva Marcel muller. Då har vi vassare spelare att plocka från lokala div 1 klubbar.
Sprallig_pojke [raderad] Är inte så värst förvånad om det skulle hända, det är pajen vi snackar om. Självklart vart jag förvånad över det han skrev, men det var mest att hur dum Pajen skulle vara om det är att verkligen har tagit in han för resten av säsongen.
LHCBULLE Man jobbar på att få in ytterliggare en forward som kan ersätta Palve. Men rautio och müller är påskrivet och klart.
Lukkinen LHCBULLE Humm, du låter ju hyfsat säker på din sak. Vi får väl vänta och se då. Inte säker på att jag är odelat positiv till detta.
Sprallig_pojke lkpg__ Menar du nej som, att du inte gillar det. Eller att det inte är sant, för hoppas det inte är sant! 😅
lkpg__ Sprallig_pojke Det är helt orimligt, sker inte. Vad blir nästa nonsens-rykte, att Lee Goren snörat på sig grillorna igen och gör sig redo för comeback?
Sprallig_pojke lkpg__ Tydligen, jag hoppas inte på det heller. Han spelar i Tysklands andra liga liksom..
Solid https://www.leijonat.com/2021/01/14/il-liigan-porssikuningas-ryan-lasch-haluaa-toiseen-joukkueeseen/ Vet inte om någon länkat tidigare, men Lasch verkar i alla fall röra på sig. / Solid
Sprallig_pojke Solid Inte sett det faktiskt, men frågan är dock har vi pengar till han. De har skrivit att de inte har tillräckligt med pengar, då är den stora frågan om vi har det. Tror nog det blir hiv för han då… MEN jag hoppas på Cluben! 😃
East Om vi ska vara lite seriösa och bortse från Muller. Lasch är säkert aktuell men det kommer att bli en budgivning. Utgår ifrån att vi och hv71 är på men det här är också en spelare för lag som siktar på att gå långt i ett slutspel
lkpg__ East Färjestad går ju knackigt, har ordentligt med pengar på banken, och är ett mer attraktivt alternativ än LHC och HV. Hamnar säkert där.
X-(:)-X-y East Det enda vi kan locka med är ju pengar, och i ett budkrig mot HV är vi chanslösa. Frölunda kanske man inte heller ska räkna bort? Är de intresserade är det ju kört redan på förhand.