Fladderpuck Rissanen ja. Trodde definitivt att det skulle dömas bort. Tycker själv det ser tveksamt ut.
Jocke Jahopp. Och där blev det 2-1 från ingenting. Skridsko in. 7 sekunder kvar av perioden. Tack för den.
Lukkinen Pirre79 wrote Vad trött jag blir på rissanen. Tar aldrig på vara pucken. Sabbar ofta chansen när det finns chans på mål eller när han ska göra passningarna. Det där inlägget åldrades inget vidare 😉
Jordfräs Fladderpuck wrote Rissanen ja. Trodde definitivt att det skulle dömas bort. Tycker själv det ser tveksamt ut. Det var väl inte tillstymmelse till sparkrörelse? Hur menar du?
P22 Lukkinen wrote Pirre79 wrote Vad trött jag blir på rissanen. Tar aldrig på vara pucken. Sabbar ofta chansen när det finns chans på mål eller när han ska göra passningarna. Det där inlägget åldrades inget vidare 😉 ??
Jocke Jordfräs wrote Fladderpuck wrote Rissanen ja. Trodde definitivt att det skulle dömas bort. Tycker själv det ser tveksamt ut. Det var väl inte tillstymmelse till sparkrörelse? Hur menar du? Nä det var solklart mål. Skridskon är i isen. Ingen sparkrörelsen. På sin höjd vinklar Rissanen skridskon något, men det är också tillåtet.
Jocke Rob! wrote Någon som hört något om Helewka? Det enda som sades i innan andra perioden var att han inte skulle komma tillbaka i spel. Exakt vad han råkade ut för tror jag inte man fått reda på.
highbury2 revoleddam wrote Ser gärna att man bänkar Törnqvist. Gud så dålig säsong han har gjort. Edit, omformulerar mig. Sett till poäng har han väl gjort en okej säsong. Men han är helt under isen. Dålig tajming, slår dåliga pass osv. Äntligen någon som ser! Thörnqvist är verkligen inte bra. Tyvärr!!!!
Jocke highbury2 wrote revoleddam wrote Ser gärna att man bänkar Törnqvist. Gud så dålig säsong han har gjort. Edit, omformulerar mig. Sett till poäng har han väl gjort en okej säsong. Men han är helt under isen. Dålig tajming, slår dåliga pass osv. Äntligen någon som ser! Thörnqvist är verkligen inte bra. Tyvärr!!!! Törna har blivit soft. Ser ut som om han har tappat sugen. Var verkligen starkt med pucken förut, och kom ofta vinnande ur puckdueller. Det fanns ett driv. Nu ser det oinspirerat ut.
Fladderpuck MrWikozz wrote Kärki är så fruktansvärt stark , inte ens kul :shock: Riktigt bra byte! Lite Sjögren-Tank där.
P22 Håll på få hjärtinfarkt under de sista minuterna men vad i helvete håll Ginning på med bakom mål , var ju 4 LHC spelare där och plötsligt slänger han iväg pucken istället som kunde ha skapat farligt läge för LIF