sorsek Tycker vi har oerhört svårt att få kontroll på pucken i pp inte bara ikväll utan ett genomgående problem Har inte sett Junland lyfta än riktigt men kanske behöver några matcher till i benen
Kapten Duck Försvara ledningen i 25 min mot Frölunda håller inte. Våga gå!!! För övrigt känns det så jäkla säkert med Holös och Junland bakåt nu. Tugga minuter nu.
East Jag tycker absolut att Junland ska spela pp. Tycker vi stänger ner dom bra och gör det bra hittills, fortsätt så. Törnqvist slår i hakan och jag är orolig för att det kan handla om en hjärnskakning tyvärr.
pHiLLL Lukkinen wrote @[raderad], Självklart ska Junland spela PP. Håller inte alls med. Tycker inte han kommit in i spelet än och timingen sitter inte vilket gör att vi får svårt att komma in i zon. På sikt håller jag med, men inte så han spelar nu. Sen finns det även andra problem i pp idag som att Lundh spelar på backposition t.ex.
Lukkinen [mention]pHiLLL[/mention], hur har du tänkt att han ska få igång sitt PP-spel då om han inte ska få spela PP? Att Lundh är på backen är ett långt mycket större problem än att självklare Junland är det. Få backar i SHL har den potentialen att göra assist.
pHiLLL Lukkinen wrote @[raderad], hur har du tänkt att han ska få igång sitt PP-spel då om han inte ska få spela PP? Att Lundh är på backen är ett långt mycket större problem än att självklare Junland är. Få backar i SHL har den potentialen att göra assist. Jag tycker inte att problemet för honom är bara i PP. Enligt mig så är han inte riktigt inne i timingen, vilket han gott kan komma in i genom 5v5 spel. När han väl kommit in i det lite mer ser jag honom som given i PP.
Lukkinen Återigen, hur ska han komma in i dessa moment om han inte får spela i dom? Dessutom, vilka spelare är mer givna där än han även nu när han inte är 100% i sin timing?