P22 Bedrövligt spel i 2a men så underbart att leda med 1-0 . En period kvar vete fan vad som kommer hända. Våga spela så vinner ni annars blir det fan 8e förlust
clubenS Pirre79 wrote Bedrövligt spel i 2a men så underbart att leda med 1-0 . En period kvar vete fan vad som kommer hända. Våga spela så vinner ni annars blir det fan 8e förlust Jag återkommer efter 60 minuter innan jag ger medhåll för att något är underbart.
damphunden Tänk om "Monstret" skulle hålla nollan!! En kan ju drömma men det är så förbannat osannolikt. 11,5 i odds på Brynässeger är jekligt fint!
Jocke pattenboy wrote Tänk om "Monstret" skulle hålla nollan!! En kan ju drömma men det är så förbannat osannolikt. 11,5 i odds på Brynässeger är jekligt fint! Bjudodds.
Jacke Finns det nån mer uddlös spelare i SHL än Ottosson? Bra på att åka sig till bra lägen men tom Rahimi är bättre på att sätta den...
damphunden "Monstret", vad glad jag kommer bli den dagen du inte längre vaktar vår kasse. Dock inte bara han som efter 2-1 spelat uruselt.