Lukkinen Skrämmande hur det dock är samma fåtal spelare som match efter match står för i stort sett samtliga poäng.
Lukkinen När Gordon väl är tillbaka tycker jag man borde försöka få igång fler kedjor. Little - Rissanen - Törnqvist Whitney - Helewka - Gordon Lundh - Frycklund - Lycksell Jimmy - Danne P - Kärki (Sebbe, FK, Robin, Ottosson)
alfie alfie wrote Blir inte förvånad om de gör en bra insats idag. Riktig grisarmatch. Tror inte det räcker ändå. 3-1 till Luleå som inte behöver förta sig känns som ett stabilt utgångstips. Börjar kännas mer och mer sannolikt, minus att vi gör en bra match. Luleå stänker dit en till och spelar sen ohotat av matchen. Zappar mellan JVM och Cluben. Lite skillnad i intensitet, engagemang, dramatik etc :lol:
Mittzon Lofquist uppe i 100 skott från offensiv blå utan någon som helst trafik framför kassen? Säger en del om spelförståelsen där. Little är så ensam i laget på att kunna göra något extra, Den som ensam ser till att produktionen framåt bara är klappkass istället för obefintlig.
Lukkinen För i helvete, Jimmy! Får inte ge dom anledning att ta ut oss i det läget i offensiv zon :evil:
damphunden Ja herregud Eddie Larsson, kaptenen som ingen önskade. Många som slåss om att vara sämst ikväll men bara 2-1 så en slumpchans kan ge oss en oförtjänt pinne. Jag lever på hoppet.
Jocke Rob! wrote https://twitter.com/RoadLaker/status/1213480248240693249?s=19 Wow.... 5 matchers avstängning där hade man inte gråtit över.
Lukkinen Mittzon wrote Sjukt vilken slumpsport hockey är. Säsongens rån om det blir mer än en poäng. Målvakterna har faktiskt gett oss chansen rätt många matcher nu. Då kan man slumpa in några mål hit och dit och ev få poäng med sig.
Fladderpuck Tar vi en ynka poäng uppe i Luleå så skulle det banne mig vara säsongens hittills största prestation.
Jocke Känslan när man inser att en kvittering till 2-2 borta mot Luleå mer väcker känsla av förvåning än känsla av glädje.
Jacke Rob! wrote https://twitter.com/RoadLaker/status/1213480248240693249?s=19 Wow.... Ser ju ut som en helt medveten tackling med, ser inte ut som de bara krockar, Jimmy måste ju ha legat med Eddies fru eller nåt...