Vet inte vad man ska säga. De kämpar och sliter men det finns liksom inte kunnandet. De som ska vara våra spetslirare åstadkommer ingenting offensivt. Lycksell och Törna är helt under isen. Little och Gordon gör förvisso varsin balja men lyckas inte med mycket utöver det. Kärki är föga förvånande osynlig igen efter att ha fått sitt kontrakt. Whitney gör som vanligt ingen nytta om han inte får pucken serverad i öppet läge. Peppe Lundh är en 5 gånger så dyr Jimmy, fast sämre. Helewka inte ens på isen eftersom Bert föredrar sin älsklings-Robin (som för övrigt tog felbeslut och klantade sig varenda gång jag noterade att han var på isen).
Detta inte sagt ”bara för att” men jag tycker tamigfan återigen att den som visar mest intentioner och inställning är Frycklund. Han gör irrationella saker med pucken, tar den obekväma vägen, använder huvudet och står upp. Konkurrensen var verkligen inte hård men tycker han är topp 3 bland forwards idag (igen). Förstår inte mobbingen mot honom från Bert..
Kollade juniorkronorna nyss. Snacka om skillnad i underhållningsvärde :lol: ... 3 mot 3 idag i Saaben ska jag nog spara ner och spela på repeat på kvällarna för att somna lättare. Knäpptyst och spelare på spelare som i anfallsvåg efter anfallsvåg väljer att vända hemåt och glida runt på utsidan. Gäääsp!
Kände mig opepp och uppgiven inför matchen och det är fan inte mycket bättre nu.
JG kommer undan kritik ändå, men ja.. straffar är inte hans kopp te :roll: