Lukkinen Något övertag för Frölunda i första. 5-14 i skott tycker jag dock inte speglar matchen. Vi har flera bra avslut tätt utanför. Detta ska inte vara någon omöjliga uppgift tycker jag. Upp med skärpan någon så är det inte alla otroligt att det räcker till poäng!
Lukkinen Fantastisk insats av lagets sämsta center. Vänder tillbaka till egen zon med pucken och lägger pass till motståndare i slottet... BRAAA! Tack för en snabb replik!
Rob Lukkinen wrote Fantastisk insats av lagets sämsta center. Vänder tillbaka till egen zon med pucken och lägger pass till motståndare i slottet... BRAAA! Tack för en snabb replik! Två gånger på en period dessutom. Herregud Filip! :evil:
Lukkinen Vilken jäkla förvandling JG genomgått de senaste 5-6 matcherna! Från odiskutabelt usel till en gigant som verkligen gett oss chansen att vinna alla dessa matcher. Mycket viktigt!
Lukkinen Rob! wrote Lukkinen wrote Fantastisk insats av lagets sämsta center. Vänder tillbaka till egen zon med pucken och lägger pass till motståndare i slottet... BRAAA! Tack för en snabb replik! Två gånger på en period dessutom. Herregud Filip! :evil: Ja, nu är han livsfarlig. Jag ser verkligen inte det andra verkar se i honom. Maken till malplacerad kille alltså!
damphunden Filip, Filip, Filip. Ja tänk om vi hade tillgång till en stor stark center som förra säsongen vräkte in poäng i allsvenskan som kunde ersätta honom. Det hade varit något!
[raderad] pattenboy wrote Filip, Filip, Filip. Ja tänk om vi hade tillgång till en stor stark center som förra säsongen vräkte in poäng i allsvenskan som kunde ersätta honom. Det hade varit något! Fyfan vad löjligt, Jimmy exempelvis tappade ju pucken i ett ännu sämre läge i första perioden exempelvis, olyckligt att det blev mål på i den sekvensen bara!
sorsek När ska det komma en funktion/tjänst för att stänga av kommentatorsljudet? Borde va tekniskt möjligt om inte annat nödvändigt för mitt välbefinnande just nu...fy f vad dålig han är
Lukkinen Efter två perioder trodde jag på poäng och det hade inte varit orättvist. Men sedan går vi ut och är mjukare än kokt pasta i tredje när det ska avgöras. Där är vi absolut inte förtjänta av någon poäng. En fet jävla utskällning snarare. Usch!
NimaVonSlätta Sebbe filip Karlsoon med ottosson som får vara med ngn ny varenda jävla gång när han välfår chansen. Hur fan tror man att det ska gå..