Jocke PuckOut wrote Vart hittar ni laguppställningen? LHC lade upp denna tweet en timme för tidigt och raderade. Vissa hann läsa. https://twitter.com/LHChockey/status/1195008778229493767
bloodandashes East wrote Jag gillar den! Första intakt, olle o törna i andra Absolut, det har jag inga problem med... det är fjärde som jag stör ihjäl mig på.
PuckOut Bergsten, du är ju inne och läser här frekvent. Snälla kan du inte fråga Bert & Co varför i helvete de väljer att spela Sebbe i 5 mot 5 istället för Whitney, eller valfri annan spelare?
NimaVonSlätta Med tanke på vilka som vilar idag fick vi en 100 procentig svar på att sebbe tyvärr lär spela för oss nästa år med. Spyr på favoriseringen.
Malkin Välförtjänt, man har lämnat över initiativet helt till Leksand och visar sig inte för varandra längre.
Lukkinen Vi var bra första fyra. Sedan är det ren och skär uselhet vi ägnat oss åt resten av perioden. Kom igen för fan! Vi blir krossade hemma mot ett lag vi MÅSTE ha bakom oss!
Lukkinen Ett bra bevis för hur vi fullständigt tappade denna period är att 7-2 i skott blev 7-15. Horribelt!
Malkin På ett sätt känns det här som säsongens viktigaste match redan. Tabellmässigt, att det är just Leksand hemma och framför allt rent mentalt.
Mittzon Totalt utspelade sista 15. Inga dåliga chanser Leksand skapar i mängder. Målet som släpps in...Skaplig miss av Gordon och Holös