Ghoul wrote
Satashi' wrote
Samma skribent som stod för "omvänd seriefinal"? 🙂
Om det inte är Gustav ber jag om ursäkt. Med tanke på ekonomin i Cluben tror jag dessvärre att det är Gurra som ligger bakom båda grodorna. Han själv uttryckte ju på twitter att gränsen mellan genidrag och groda är hårfin. I det här fallet är det rent av hål i huvudet enligt mig. Bert brukar vilja prata om respekt, det här är inte respekt på något vis. Jag köper absolut att man vill få till derbykänsla mot Örebro men det här är fel väg att gå.
Du behöver inte be om ursäkt, även om det i dessa fall inte är jag som ligger bakom dem. Men precis som ett lag vinner och förlorar tillsammans så gör vi bra respektive mindre bra saker på kontoret tillsammans. Även fast jag är den som får mer mest publikt utrymme i våra kommunikationsfrågor så är det ingen enmansshow utan resultatet av ett samarbete mellan i stort sett alla avdelningar.
Som jag sa till Corren, det är en tunn linje mellan "roligt med glimten i ögat" och det som landar fel. Den här gången blev det fel. Vi tar det tillbaka till arbetsbordet, reviderar och gör något bättre nästa gång.
Fortsätt stötta och hylla när vi gör något bra, fortsätt kritisera när vi gör något dåligt. Enda jag ber om (och det är inga större problem i det här forumet) är att det hålls på en bra, schyst och framförallt konstruktiv nivå.
Framåt tillsammans!