Jocke JG får gärna ta en puck också.. Gordon har varit jävla bra idag. Och där brände Törna direktskott mitt i slottet... Om JG tar lite puckar och vi börjar sätta våra lägen så kanske vi kan vinna lite matcher.
Hockeytröjan Läser ikapp sen. Nu är jag sur. Vi spelar ta mig fan riktigt bra överlag men blir enormt straffade av små detaljer där vi går fel. Framförallt får inte Monstret släppa in 3 skott på 10 min. Det är aldrig bra hur man än vrider och vänder på det. Nu kör vi tredje! Vänd det här för fan!
Bing Det är fan inte klokt att vi torskar den perioden med 1-3. Hur kan man göra 3 mål utan att skapa ett enda anfall?
Metallica Ottosson får hela sin kedja att se pigg ut och då spelar han ändå med Sebbe å Robin. Killen måste få en annan omgivning.
[raderad] Uselt pp och åt helvete för mycket slarv. Kan vi börja spela lite jävla resulut så vänder vi mot detta skit lag, fan så tråkigt dom spelar
Lukkinen Morr1 wrote Ingen Filip på bänken därav Frycklund i den femman Man borde satt i heta Ottosson där istället så Frycklund hade fått värma upp lite i fjärde.
alfie alfie wrote Alltså.... hur länge sen är det Cluben satte en straff? Och hur jävla ofta släpper vi in straffar!?
Joonas84 Vilka lägen vi ger bort... Gillar inte alls hur vi sjunker så djupt i egen zon. Vilka svackor vi får i perioder!
Jocke Bra första 10. Jämna 10-15. Dåliga 15-20. Örebros "pp" i vår zon när vi hade numerärt överläge var en ny grej för mig..
Jocke Kusgård4ever wrote En dålig period till sen får vi splitta Little/Helewka/Lundh alltså. Slöseri. Vi har ju en spelskicklig center på bänken. Vad väntar vi på. Peppe uträttar inget.
Mittzon Lika bra som första tio var, lika dåliga var sista tio. Känslan är att Sebbe-Johansson-Ottosson spelar mycket. Bara slänga in Törna och Lycksell mer, störst chans att spelet förflyttas uppåt då.