Fy fan vilket jävla rövpiss!!!
Det såg bra ut länge.. sen kom 2-1, 2-2, 2-3, 2-4 och ta mig fan även 2-5. Lukkinen har redan sagt vad som sägas bör om Monstret men fyller på med lite ytterligare galla. Monstret - Totalt orimlig stjärnstatus på honom, faktiskt.
Nästan så man skulle plocka in Engstrand på ett billigt kontrakt säsongen ut. Värt chansningen. Han kanske får för sig att spika igen några matcher iallafall. Förresten kan han väl få en fjärdedel av Monstrets lön. Det duger säkert för Chrille och Monstret är så pass dålig att han borde skämmas över nuvarande lönesituation.
Jag vet inte om jag är överdrivet hård med så som matchbilden och målchanserna såg ut är jag övertygad om att vi hade vunnit med 5-2 om Monstret hade stått i Örebros mål och vice versa.
Det är sån här jävla skit man är trött på. Vi öppnar helt fantastiskt, faller sedan ner och matchbilden är jämn. Vid 2-0 äger vi också matchbilden enligt mig. Sen gör Örebro 3 mål på 10 min. Monstret räddar ingenting.
Vi har förlorat en jävla massa poäng på att enskilda spelare är förjävla dåliga. Är det inte Monstret så är det Ginning som bjussar på ett friläge.. Är det inte Ginning så är det JJ som inte har någon superdag.. Är det inte JJ så är det kapten Eddie som är klippt värdelös. Ja ni fattar. Fy fan.
Jaja.. något bra då?
Gordon växer för varje match. Krigar som ett djur, vräker in ett direktsnärtskott så det bara sjunger i nätet, täcker 100 skott. +++
Axel visar att han inte ska sitta på bänken. Som någon skrev - Han fick ta mig fan till och med kedjan med Robin och Sebbe att se her ut. Bra energi, bra öga, bra beslut. +++
Olle är i flow. Missade tyvärr både diverse lägen och straffen men satan vad han tar för sig. Skulle gärna sno lite av killens puckkänsla. Fantastiskt att se! ++