sorsek Ginning tar inte en tröja i Mjölby som det är nu. Han går flera steg tillbaka i utvecklingen tyvärr vilket är skittråkigt
Jocke Vad ska man säga. När drullputte 1 och 2 sköter sig stiger drullputte 3 in i handlingen och skickar laget åt h-e. Hur vi ska överleva med alla dessa tre i laget är över mitt förstånd.
SargUt Betydligt nöjdare med dagens torsk än den förra. Idag sliter vi stenhårt och skapar ändå lägen, lyckas tom forcera i slutet. Oflyt att dom prickar öppen kasse från eget hörn. Individuella misstag som avgör idag, inte insatsen som lag.
Jacke Antar att det är medveten strategi med liten box och försöka täcka av men motståndarna får ju en evighet med pucken, Skellefteå-spelaren får ju åka 3 varv runt innan han skickar in pucken. Jämför med Skellefteå som går ut och stressar på ett helt annat sätt i sitt försvar.
Barry_Carlisle LilleMan wrote Är det bara jag eller ser jag lite kemi i kedjan med Whitney - Rissanen - Gordon? Det är en välkomponerad kedja sett till spelartyper. Hoppas att de kan knipa dit ett godkänt också.
Jacke Verkar som det snarare var för att Gordon snuddar plocken lite med klubban före han slår in den, fortfarande larvigt då han knappast slår pucken ur plocken...