Lukkinen Sillen wrote Catena Arena. Haha, blir fan full av skratt varje gång jag hör namnet. För tankarna till medicinsk utrustning som är tillkopplad till kuken under operation :lol:
Sillen Haha.... [mention]Lukkinen[/mention] det har du ju helt rätt i.... själv fastnade ordet ”catering” i skallen.. såg framför mig hur man på alla dessa flashiga restauranger i Väla febrilt stod och förpackade inplastat käk för vidare transport till kateterarenans krubbställen. Men en plastslang upp i snorren känns mer rätt med tanke på namnet.. 🙂
Anonymous6 Sillen wrote Tack för att du drog igång tråden igen @[raderad] känns lite deppigt i alla andra trådar för tillfället, så det här var välbehövligt.... 🙂 Haha, det var det lilla men absolut - i de här dystra tiderna resultatmässigt kanske det behövdes ?
Sillen :lol: [mention]Ghoul[/mention] exakt.... Sen i morgon sitter man där på G igen och sjunger bort rösten 😉 och hoppas på ett mirakel. Ha en fin dag allihopa, trots stadens ynkliga små köpcentra...
Barry_Carlisle De har ett ÖoB där så antagligen går det att skaffa campingutrustning på plats och ta över en hel rad parkeringsrutor. Antar att ÖoB räknas som en flashig restaurang.
Sillen Finns det cykelbana mellan p-platserna vid Väla till Catena Arena? Då skulle semestrande hockeyfans kunna plocka med sig elkickbikes för transport till Catena Arena.
Sillen Tack för att du drog igång tråden igen [mention]Ghoul[/mention] känns lite deppigt i alla andra trådar för tillfället, så det här var välbehövligt.... 🙂
Barry_Carlisle exile82 wrote Sillen wrote @[raderad] han är säkert i Väla... och parkerar bilen Men...var....det finns ju så förbannat många parkeringsplatser!! Var det inte 20000 parkeringsplatser? MINST!!! 6000 enligt hemsidan, de har även rätt många olika matbutiker så den där snubben hade extremt dålig koll.
exile82 Nej nej, minst 25000 parkeringsplatser och inga matbutiker. Så är det, 4am har ju sagt det. Bara flashiga butiker och utsökta restauranger
Lukkinen Jag och min familj ska bilsemestra till Väla i sommar. Living on the edge vet ni, jag tänker ställa mig MITT i krysset av fyra parkeringsplatser. Det ni! Lever man i ett överflödssamhälle så gör man. HELVETE vad vi ska svinga dörrar!
exile82 Sillen wrote @[raderad] han är säkert i Väla... och parkerar bilen Men...var....det finns ju så förbannat många parkeringsplatser!! Var det inte 20000 parkeringsplatser? MINST!!!
exile82 Det förutsätter jag, det är inte varje dag som man får åka förbi en sådan gudabenådad skapelse som Väla. Nej fan, det är i Jönköping man bygger sånt...eh, såna majestätisk skapelse som Väla
Jocke Klart man måste göra ett stopp där. Att åka till den delen av landet och INTE besöka Väla är som att resa till New York utan att beträda Manhattan.
exile82 Var är 4am? Jag har så många frågor!! Edit: Jag kollade kartan nyss, visste ni att de har H&M och Flash i Väla? SHHIIIEEETT!
exile82 Jag är på Ikano nu, och gick precis förbi Willys. Fan så sunkigt. Och inga parkeringsplatser precis vid entrén, fick nog knalla en 50-60m. Vi behöver verkligen få vårt eget Väla, först då kan mitt liv äntligen bli komplett