BK Robbi wrote
Jag reagerar på din obotliga optimism, baserat på diverse statistiska uppgifter. Du raljerar över detta, och jag ger min syn på situationen.
Läs igen! Inget i mitt inlägg som du citerar härrör till statistik. Jag skriver att jag hellre, på lång sikt, ser att vi hänger med spelmässigt men faller på misstag än att vi blir utspelade och har tur.
BK Robbi wrote
Tycker du själv att det ser bra ut?
Efter första perioden såg stora delar av spelet bra ut ja och har gjort så även i tidigare matcher. Resten av matchen - nej, men du valde ju lämpligt nog att citera med din spydiga gliring långt efter att jag skrev mitt inlägg. Jag skriver också i mitt "obotligt optimistiska" inlägg att det görs misstag. Var skriver jag att jag är nöjd med misstagen?
Dessutom håller jag med Jocke_L - det framgår rätt tydligt att du inte förstår vad det är vi pratar om. Bättre då att du låter det vara istället för att ge dig på felriktade "vad var det jag sa"-gliringar i nåt slags desperat försök att få sista ordet.
För övrigt - fräscht grepp att lägga armarna i kors, stampa i marken och be om att kontot ska raderas för att du får mothugg i en diskussion på ett diskussionsforum. Man undrar ju då varför du startade ett konto från första början?