Malkin Vinst mot HV under HV-dagen = misslyckad säsong Förlust mot HV under HV-dagen = lyckad säsong? Skämt å sido, hoppas på en trevlig tillställning som lämnar oss med någon form av hopp och tilltro inför nästa veckas premiär.
bloodandashes Förväntar mig mkt av Little - Rissanen - Lundh denna match. Det är väl i stort sätt det bästa LHC förfogar över. De SKA kunna prestera. Försäsongsmatch eller inte.
Drakpöjkenn Hoppet om säsongen har sjunkit kraftig nu när vi inte kommer få in en center. Tror som vissa andra att costmar har fått sin gyllene chans att kliva fram,! Hoppas han får speltid! Men Är de bara jag som tycker att det är konstigt gordon får spela i fjärde? Hur kan Jimmy peta honom?
HockeySnack Gillar tanken att ge Lundh chansen i en första. Skulle vilja se Olle som center istället för Filip i tredje med Tröna och Gordon på kanterna. Men samtidigt vill jag inte se Filip i en fjärde eller i någon annan kedja heller för den delen. Vill inte heller se Costmar i en fjärde då han inte kommer få ut något av sitt spel om han lirar med Sebbe och Robin. Som ni hör är jag väldigt kluven ?
Barry_Carlisle Spelet ser bra ut, just nu i alla fall. Väldigt bra forecheck från LHC. Stressar HV rejält.
Lukkinen Vore ju riktigt trevligt om vi kunde avsluta en usel försäsong med att göra en riktigt bra match borta mot Könjöping och vinna. Skulle säkerligen göra självförtroendet riktigt gott!