alfie wrote
Okej, men då kör vi på som vanligt då. In med flashiga, gamla poängspelare så vi precis håller oss flytande men med röda siffror i bokslutet och ett steg närmre degradering/konkurs. Mycket roligare. Eller du kanske tror att en trött slovak/semestrande kandadick kommer lyfta oss till ett topplag?
EDIT: Ärligt talat åker jag hellre ur nu med någonting genuint i föreningen än att "göra en Modo" och hanka sig kvar men veta att man för eller senare kommer åka ur med en massa hjärtlöst skräp i laget.
Jag håller med dig i sak, jag vill gärna att man exekvererar sin strategi och Pajen får bygga sitt lag som han har tänkt. Men jag ser faktiskt inget positivt att börja om i HA, och ingen vet hur lång tid eller ens om man kan ta sig tillbaka, eller om läget i HA skulle vara mer genuint.
Och bara för att man avviker från sin strategi i höst genom att plocka in en center som man tror tillför nåt (oavsett om denne är svensk, slovak, kanadick etc), så finns ju inget som innebär att man inte kan börja om med lagbygget nästa år då många kontrakt går ut (jag tror att det är det Pajen väntar på).
För mig handlar det om att klara säsongen, med så små utsvävningar som möjligt. Jag vet att det kommer se ut som fan i de flesta matcher, men vi ska klara topp12!!!