Gardet Härligt att Lindroth siktar in sig! Direkt slagskott också, det är något jag har saknat i Cluben på senare tid!
JDN Jaakko ser riktigt Risig ut ärligt talat. Förhoppningsvis är det mer av en attitydgrej, typ att han inte tar så allvarligt på träningsmatcher men kommer köra järnet när poäng står på plats. Kul med Max! Sällsynt med den typen av mål i dagens hockey!
Morr1 Gillar det jag ser av Robin Johansson, stark och skridskosnabb. Blir nyttig! Byt plats på Lundh och Withney. Tror Lundh är den enda som kan hänga med Littles tempo!
Jocke LHC är totalt överlägsna. 1 mål i pp, och ett mål sekunden efter ett pp tog slut. När ska de öva på "hur vi gör mål i spel 5 mot 5"?
Malkin Helt annan matchbild nu, nu är man över AIK hela tiden och vinner pucken högt upp. Äntligen får man lira lite med pucken, är nog skönt för spelarna.
sorsek Vi behöver göra några kassar till för att det ska bli godkänt AIK sänker sina ambitioner med en silvertröja(second place is the first looser) hade dem inte guldhjälmar nån säsong för länge sen? Detta kan ha varit mitt inlägg nr 100 vilket skulle kunna göra mig till den som har absolut minst /år Har varit med sen 2007 blir ca 8,3/år Frågan är om man ska höja snittet eller sänka...
East Håller inte med gällande Rissanen, tycker han hela tiden är med vid farliga lägen. Med lite föyt hade haft 2 kassar med sig
kubz13 Tycker inte heller Rissanen är så kass. Verkar helt klart inte vara någon killer direkt utan macka först gäller. Har svårt att ogilla det jag 🙂
alfie sorsek wrote Detta kan ha varit mitt inlägg nr 100 vilket skulle kunna göra mig till den som har absolut minst /år Har varit med sen 2007 blir ca 8,3/år Frågan är om man ska höja snittet eller sänka... Definitivt höja. Jag ligger på 1.15 inlägg per dag i snitt sen april 2008. Kanske borde skaffa andra intressen... 😛
Jocke Lukkinen wrote Vad händer? Ser ej matchen. AIK spelare tacklar Sebbe blind side i huvudet. Får matchstraff.
alfie Dagens mest intressanta ska bli att se om tongångarna på FB ändras till "SM-GUUULD!!" nu när vi vinner klart och gör ett antal mål.