4am wrote
exile82 wrote
Jag är kanske färgad, men jag tycker att en arena som ligger centralt, 10 minuter från centrum, som outstanding
Catena Arena ligger 15 min bilkörning från Helsingborgs centrum. En riktig stad till skillnad från Linköping och som snart är ikapp i invånarantal. Jag var i Linköping i våras och det kändes som en by i jämförelse.
Väla är ett riktigt köpcentrum till skillnad från Tornby. Uppgifterna som jag presenterade i tråden visar det klart och tydligt. Jag syftade såklart på kläd- och märkesbutiker och inte mataffärer haha.
Grattis till den som förstod nyttan med upptagningsområde. Resten verkar vara pantade.
Sist men inte minst. Lycka till i kvalet mot Björklöven. Släpp Sörensen till ett riktigt lag. Tycker synd om honom.
Tack för mig.
Haha, sköning. Nu tolkar du allt till sin fördel. Jag jämför alltså de 10 minutrarna med vad det nu skulle ta att gå från centrum i Helsingborg till den nya mäktiga arenan vid Väla. Det för du då fan inte på 15 minuter.
Du är varmt välkommenatt diskutera här, jag menar det på fullaste allvar. Men ska du trolla så kan du dra, för jag tror att det är det du vill. Om du inte ens kan med att kalla Linköping för stad (Helsingborg är en riktigt stad till skillnad från Linköping, eller vad du nu skrev) så vet jag vad jag har dig. Du är en trångsynt jävel, med samma argumentationsnivå som min 4-åriga grabb. Men vet du vad, jag har den fullaste respekt för Helsingborg som stad.
Snygg avslutning by the way. Vi har en tuff tid nu, säkert något du kan relatera till efter 20 år i träsket medan vi spelat slutspel varje år utom 2-3.