[raderad] Min rad: 1 Djurgården 2 Luleå 3 Färjestad 4 Frölunda 5 Brynäs 6 Växjö 7 Rögle 8 Hv 9 Lhc 10 Malmö 11 Skellefteå 12 Örebro 13 Oskarshamn 14 Leksand
LilleMan 1: Djurgården 2: Luleå 3: Färjestad 4: Frölunda 5: Växjö 6: Linköping 7: Rögle 8: Brynäs 9: Skellefteå 10: Hv71 11: Malmö 12: Leksand 13: Örebro 14: Oskarshamn
jg 1: FBK 2: VF 3: DIF 4: Lule 5: Växjö 6: SAIK 7: HV 8: RBK 9: Bif 10: Mif 11: Cluben 12: Leksand 13: Örebro 14: Oskarshamn
Gardet Djurgården Färjestad Luleå Frölunda Växjö Brynäs Rögle HIV71 Linköping Skellefteå Malmö Leksand Örebro Oskarshamn
Barry_Carlisle Färjestad Frölunda Växjö Luleå Djurgården Rögle Linköping Brynäs HV71 Skellefteå Malmö Örebro Leksand Oskarshamn
Skanefrippe Färjestad Växjö Frölunda Luleå Djurgården Brynäs Rögle HV71 Malmö Linköping Skellefteå Örebro Leksand Oskarshamn
Anonymous3 Frölunda Växjö Djurgården Färjestad Luleå HV71 Brynäs Rögle Skellefteå Malmö Leksand Örebro Linköping Oskarshamn
Sakic Växjö Djurgården Frölunda Färjestad Luleå HV71 Rögle Skellefteå Malmö Brynäs Leksand Linköping Örebro Oskarshamn I år händer det. I år ryker babianrövarna! Vi vinner på straffar mot dem den 5:e mars vilket blir poängavgörande när säsongen är slut. Bars det är värt att fira på Stora torget!
Lukkinen [mention]Nils[/mention], haha, rädda mig! Än så länge är jag den mest optimistiska av alla här som tror vi kniper en sjätteplats :lol:
LilleMan Lukkinen wrote @[raderad], haha, rädda mig! Än så länge är jag den mest optimistiska av alla här som tror vi kniper en sjätteplats :lol: Jag tippade oss också 6a 😉
Nils @[raderad] och LilleMan Ja jag tror också att vi inte kommer att spela kvalspel till våren. Jag tror att vi kommer någonstans mellan 6-8, så i åttondel eller i kvarten vore rimligt att se oss. Vi kommer inte att ta guld i år men vi kommer inte heller att kvala mot ett AS-lag.
Barry_Carlisle Det finns ett gäng lag som kan hamna var som helst mellan plats 6 och 12, LHC är ett av dem. Tror på en placering som innebär, som sämst, åttondel.