Är väl sent ute då vi redan har något sorts facit, men här kommer mina flippar och floppar:
FLOPP.1 - JG
Det har ältats 1000 gånger redan, men är man bäst betald målvakt i serien får man inte vara sämst. Det är högst tveksamt att man kan hitta någon sämre etta i serien än vad "Monstret" är
FLOPP.2 - Lundh
Kändes helt rätt när han plockades in men har inte alls fått spelet att stämma (trots ett mål idag). Skapar och tillför på tok för lite med tanke på sin prislapp. Ska absolut INTE spela center i första!
FLOPP.3 - Eddie
Det stod mellan honom och Mylläri. Priset går dock till Eddie då han har en betydligt större roll och lönekuvert. Eddie spelar tyvärr på ett sätt som för tankarna till allt annat än en toppback. Måste dessutom inneha något sorts rekord i självmål under sin tid i LHC.
FLIPP.1 - Lindroth
Max är långt ifrån perfekt och stundtals är han påtagligt valpig i defensiven, men han tar för sig framåt på ett sätt jag inte hade väntat mig. Polerar man denna kolbit ett tag kanske han inte blommar ut till en fullfjädrad diamant, men nog borde man kunna gnugga fram en fin, shiny kapsyl av denna gosse åtminstone?
FLIPP.2 - Lycksell
Nöjer mig med två flippar här och då får den andra gå till Olle. Alternativet var Thörnqvist men han hade jag nog ändå väntat mig skulle lira på den här nivån. Olle har imponerat stort hittills. Fortsätter han så här kan vi nog glömma honom till nästa säsong, tyvärr.