Hockeytröjan Där fick vi igen ett par av de skitmål som jag upplever att vi ta mig fan aldrig lyckas få med oss annars. Bra så. Annars inte bra. Nu måste vi verkligen steppa upp. Det här duger inte!
Lukkinen Solo wrote Om jag har räknat rätt har vi lyckats släppa till fyra klara 2-1 lägen på en period, starkt. Också reagerat på att Timrå tillåts komma till ovanligt många kontringslägen. Endast deras uselhet och JG räddar oss kvar vid ledningen än så länge.
alfie BK Robbi wrote Låt mig gissa. LHC leder med 2-1, backar hem, vågar inte fullfölja, vågar inte anfalla (vem vill göra ett misstag?), försöker (misslyckat som alltid) försvara egen blå m.m. Törna kvitterar med 10 sekunder kvar, och avgör sedan i förlängning med en fladderpuck i ett 1 mot 3 anfall med halvminuten kvar. Någon som sätter emot de oddsen? (Ja, jag är bitter och uppgiven...) Än lever tipset!
Hockeytröjan Jävlar! Det har är nog en av de hafsigaste matcherna jag sett. Period 2 kunde slutat 4-4. Vi har flera frilägen, Timrå har flera 2-1-situationer. Slarvigt som fan av båda lagen.
Solo Lukkinen wrote Nu är det spel mot ett mål. Kan vara läge att ta timeout i tid för en gångs skull! Verkligen, tidsfråga just nu. Frågan är om inte till och med Mjölby HC skulle tillåtas parkera i Clubens zon i en tredjeperiod med ledning.
SargUt Kämpa! Dom här poängen är så jäkla viktiga!! Blir förbannad redan i förväg när man vet hur det här kommer sluta ?
Lukkinen Usch, jobbigt att se det här att vi ENDAST kör försvar hela tredje. Gör inte ens ett försök att lyfta upp spelet. 33 skott mot JG med åtta minuter kvar att spela... Och sex man på isen, FÖR I HELVETE! :evil:
Lukkinen Laget gör verkligen ALLT För att hitta ett sätt att torska på! TACK kära, usla Timråspelare för den horribla utvisningen!
jg jg wrote Sitter bara och väntar på att man ska hitta en väg att förlora på... Hoppas dock jag har fel 6 man på isen är minsann ett bra försök :lol: