alfie wrote
Hockeytröjan wrote
Var på Saaben och käkade precis och slängde ett getöga på isen där LHC tränade:
Lukas körde på för fullt vad jag kunde se. Han är inte skadad.
Cyklade du ner till träningen? Hade du en ledig dag egentligen?
Allt går utom små barn.
Jobbfri dag idag (nåja). Passade på att möta våren med att ta årets första cykeltur till dagens ispass. Stannade till på vägen på Europizza i Tallboda och tog en kebabrulle.
Karaktär personifierad?
......................................................................................
På plats i Saab Arena stötte jag på den alltid så trevlige materialar-Cappe. Kalla mig galen - Men med tanke på skadeproblemen på backsidan undrar jag om det inte vore en bra lösning för den gamla snabbskrinnaren att göra en comeback lagom till slutspelet. Han kan föreningen, spelidén och är redan en i gruppen.
Nog så.
..................................................................................
Tränar-Åkerman menade att insatsen igår var helt okej - i 50 minuter. I den här rekordjämna serien blir det tydligt hur man inte får slappna av en sekund, inte ens med en 2-0-ledning mot Mora. Nu är utgångsläget inför resterande matcher sämre än vad det borde ha varit. Inte ens Christina Lugn hade varit, just lugn, inför den här säsongsavslutningen. Samtidigt är det bara nio poäng upp till serieledning och allt att spela om. Allt går utom små barn.
/PB