Lukkinen Mittzon wrote Hur kan Gallo åka men inte Timråspelaren i förra situationen? För att domarna är konsekventa med sin inkonsekvens. Pinsamma ju!
Morr1 Hockeytröjan wrote Vafan jävla Gunnarsson! Den är absolut billig men han behöver inte gå in så där. Fan! Har tyckt enda sedan han kom hit att han tar väldigt mycket fel beslut och gör det svårt för sig själv och lagkamrater..
Lukkinen Underbart! Skön jävla tavla av JJ. Den får han GIVETVIS inte släppa :evil: Skräll att det är en dundernolla som gör sitt livs första poäng också...
Morr1 Nu blir jag förbannad!! Ta bort Wright och in med Lycksell!! Han förstör ju mer än han gör nytta!! Sämre spelförståelse får man leta efter..
Lukkinen Patetisk avslutning av andra! Kan vi sluta upp med att vara bortom klappkass långa perioder i matcherna?! Jämnhet, någon?
pHiLLL Lukkinen wrote Underbart! Skön jävla tavla av JJ. Den får han GIVETVIS inte släppa :evil: Skräll att det är en dundernolla som gör sitt livs första poäng också... Håller med om att han inte ska släppa den. Men vad gör våra backar i den situationen? Lundmark hamnar helt på utsidan och är inte ens nära att spela blad mot blad.
Hockeytröjan @[raderad] Nu är jag tvåa på pucken. Tänkte skriva samma sak. Wright har inte ett rätt idag (brukar inte ha så många andra dagar heller). Hans spelkänsla är nästan på Gunnarsson-nivå. Det som förvånar mig mest är ändå hur mycket närkamper han förlorar. Little och Whitney är mycket jobbigare i sargduellerna. Mitt Wright-tålamod är slut nu.
Anonymous3 Man släpper alltså en likadan tackling i ryggen som Gunnarsson gjorde. Denna var det ändå mer kraft i. Herregud..
Jocke Ok. Har jag förstått det här rätt. LHC får inte snudda vid målvakten, men det får de andra lagen? Förövrigt ännu en tappad ledning i tredje. Stabilt..