Lukkinen >>>> Det säger jag inget om. Luleå har starkt ledarskap och en tydlig plan. Vi har inget av det. Men nu handlade det om att blood skrev att inte en enda spelare i Luleå skulle gå in i Cluben. Det var det jag reagerade på, för det var enligt mig en verklighetsfrånvänd kommentar.
blood >>>> Nej, jag är inte hög.
Max Lindroth - Hmm, ja varför inte? Kan ingenting om honom men det är kanske en riktningsförändring. Det finns guldkorn att hitta i HA/Div 1 som klarar steget till SHL direkt (Borgman, Joel Persson etc) Bara att hoppas på att han är välscoutad och att man har långsiktiga ambitioner med grabben, inte att han plockas in för att agera typ nionde back som får spela vid 1000 skador och återigen spotta våra duktiga juniorer i nyllet.
Angående Karlström - Det säger en del att Växjö, som är kända för att ha bra scouting och en hög hit rate på nyförvärv, plockar in en kille som av tränarna här anses för dålig för ett av SHLs sämsta lag. Kan det vara så att Evertsson och Hallam har sett det alla andra sett? Att det finns potential i gossen? Nää, så blinda kan inte TJ och grabbarna vara va?