Kopierar @[raderad] och ändrar till vad jag tycker där det behövs 🙂
Bibic - Nej
Björkman - Nej
Eddie L - Ja om det är till en mindre peng (och då är det kanske inte intressant för honom)
Lofqvist - Högst tveksam, men okej om Östgötaklubban inte kommer hem
Hardt - Som ni andra skriver, om han kan visa fin form, så vill jag behålla honom. Hittills varit grym i viktiga matcher. Men samma här, man kan inte skriva ett monsterkontrakt med Hardt.
Helewka - Nej! (Inte bra, inte dålig, borde finnas bättre alternativ)
Robin - Nej!
Sebbe - Nu är det väl redan klart att inte blir någon förlängning. Men jäklar vad han höjt sig sen i höstas, sen förra året etc.
Lundh - Aldrig!!!
Lycksell - No-brainer!! Olle är 20 bast, och spelar oftast som den mest mogna i laget. Självklart ska vi signa honom. Vissa hävdar att han är ojämn, men som sagt, han är 20!
Rissanen - JA! (Verkligen - Fast som kanske andracenter)
Whitney - För ett år sen: Släng honom åt h-------. I höstas: Släng honom åt h-------. Efter sin skada och privat träning med Bert: Ja, han kan nog hålla ett år till, kanske 2. Men inte längre!
Tillägg! Jag har kanske varit för snäll när jag vill förlänga, men jag utgår från att det Pajen kan få in inte nödvändigtvis behöver vara bättre. LHC har svårt att locka bra spelare, speciellt när vi inte kan betala samma löner som topp8-lagen i ligan. Teorin är ju att om vi inte ska förlänga med någon av dessa så ska det vara för att man kan få något bättre (eller att spelaren kräver för hög lön)!