Jacke wrote
Kan ju inte va någon som köper Pajens snack om oförändrad spelarbudget jämfört med ifjol längre? Jag sa ju inför säsongen att jag trodde ekonomin var sämre än de säger efter nyemission osv, att det skulle bli en lågbudget-satsning ala Malmö ifjol, men alla citerade Pajens uttallanden då 😛
Äh det där säger han ju bara för att försöka hålla hoppet uppe inför säsongen. Behöver man ju inte vara gammal hockeymurvel a la Tomas Ros för att förstå.
Pajen hävdar att Bengtsson var billig för att det var ett mellanår, Roy var billig för att han..ville spela OS? Och Billins var deppig över NHL och tog ett billigt år i Cluben?
Vi leker med tanken att allt stämmer. Då ersätter han med i princip idel oprövade kort. Är man så duktig på att förhandla att man får loss ovan tre till kampanjpris måste ju oprövade Hockeyallsvenskankort m.fl. spela i princip gratis för oss?
Vad Pajen säger ger jag likt dig blanka fan i. Om förra årets lag var ett budgetlag är det här DVD-reabacken på Djurgårdens livs.
Just nu står det jävligt tydligt att det är VI som kommer bli den avgörande spelaren den här säsongen. Cluben behöver oss på ett sätt de inte behövt oss på jävligt länge. Nu blir det till att gå på hockey för att sjunga med stå och dricka bärs/äta mazarin - inte för att se på bra hockey!