Intressant, har inte han varit på tapeten tidigare?

East wrote

Intressant, har inte han varit på tapeten tidigare?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/a28bp7/lhc-jagar-center--men-fem-har-sagt-nej

För fem år sedan. :roll:

Även Ben Street nämndes då, han är också kontraktslös och skulle kunna vara ett namn man tittar på.
Får se om någon kan tänkas bli aktuell, vem vet kanske blir båda två till slut. De är i den åldern där NHL känns mer avlägset, även om Ben fick en del matcher med Anaheim i fjol så avslutade han trots allt säsongen i farmarligan.

Men att han taggar LHC ändå, varför liksom?

Å andra sidan, vem fan taggar 20 olika konton per tweet? Känns som en bot, typ.

Lukkinen wrote

Å andra sidan, vem fan taggar 20 olika konton per tweet? Känns som en bot, typ.

Exakt vad jag tänkte.

David Ullström skulle vara en bra värvning frågan är om han är kvitt alla skador?
Jag skulle ändå bli förvånad om han valde att komma tillbaka till SHL och valde något annat än Hv71.

Ludvig Rensfeldt till Örebro.

Kunde han varit ett alternativ som andracenter eller är han för dålig?

Läste på växjös forum. I samband med deras förlängning med Shinimin intervjuades deras sportchef.
De ska tydligen ha in 2 forwards och 2 backar till. Han ska också ha sagt att det förs diskussioner med Gynge och Emil Pettersson dock är Emils förstaval NHL i dagsläget.

Skapligt konkurrens vi får om backen och centrarna.

Det är luuugnt! Pajen väntar bara på att Pär Lindholm ska testa en till training camp för att slå sig in, misslyckas och kommer sen "hem" till Bert :lol:

Enligt Blekingesport är vi en av klubbarna som är med i jakten om Alexander Bergström.

Mittzon wrote

Enligt Blekingesport är vi en av klubbarna som är med i jakten om Alexander Bergström.

Är inte han ytter?

Mittzon wrote

”Bergström om ryktena: ”Blir det SHL vill jag kunna vinna guld.”

Där har vi nog inte så mkt att locka med tyvärr.

[mention]pHiLLL[/mention] Han kan spela både center och vinge enligt EP.

Kan vara ensam med detta, men jag får verkligen ingen "tändning" på tanken av Alexander Bergström som en av de sista pusselbitarna.. Men vem vet? Kanske är just dom värvningarna som behövs för att bygga ett lag som kämpar över hela planen!

Börjar även bli irriterad på att Leksand inte har presenterat Zacke än.. Har de skjutit upp det igen?! Vem kunde tro det!

HNez wrote

Kan vara ensam med detta, men jag får verkligen ingen "tändning" på tanken av Alexander Bergström som en av de sista pusselbitarna.. Men vem vet? Kanske är just dom värvningarna som behövs för att bygga ett lag som kämpar över hela planen!

Börjar även bli irriterad på att Leksand inte har presenterat Zacke än.. Har de skjutit upp det igen?! Vem kunde tro det!

Zacke presenteras på fredag av Leksand. Kontraktet är på 10+1

Tumstocken wrote
HNez wrote

Zacke presenteras på fredag av Leksand. Kontraktet är på 10+1

:lol: :lol: :lol: