Läste lite i Leksands forum tidigare idag och där hade någon snappat upp ett blogginlägg från Zackes fru skrivet igår som väl gav en gnutta hopp om att han skulle tänkas bli tillgänglig. Nu är det sillysnack i sin allra renaste form!
https://nouw.com/carolinemartenssons
"Kändes såklart jobbigt att åka ifrån mina killar hemma men medans jag är på semester så löser dom förhoppningsvis frågan vart vi ska bo till hösten. Dynamo har sparkat hela ledningen så vi får väl se om vi blir kvar eller hittar en ny destination."
Vet inte hur det blir med skatter och dylikt om han skulle återvända till Sverige, men det verkar rensas rejält i Dynamo och då tror jag ingen sitter säkert, även om man kanske bara rensar rent på ledarsidan. OM det skulle finnas möjlighet till en återkomst i shl så kommer det bli ett jäkla krig om hans signatur och där hoppas jag Pajen håller tät kontakt. Leksand kommer garanterat gå all in på honom och lova hela familjen guld och gröna skogar som dom gjorde för två år sedan.
Brynäs är också ett alternativ om dom vill ha basen i Sigtuna, Djurgården räknar jag bort då deras centersida känns färdig. Zacke på ett långtidskontrakt skulle vara drömmen, krydda det med en av centrarna [mention]Rob![/mention] nämnde så ser centersidan helt plötsligt trevlig ut. Oerhört mycket som ska till för att det ska bli verklighet men lite kan man väl få drömma här på kvällskvisten!