alfie wrote
Jocke_L wrote
Jag saknar frågan om vad det var som var så roligt en minut efter slutsignalen i sista matchen.
+1
Tar inte riktigt in vad Eddie säger i intervjuer längre. Det känns som att han har dött lite för mig och han borde verkligen inte få fortsätta som kapten.
+2. Fortfarande förbannad över det där. Jag vill inte se C:t på Eddie i höst. Vi har mer lämpade kandidater för uppdraget.
Synd med Hållander, tror man fått mycket valuta för pengarna där. Att Emil P skulle vara aktuell för oss ser jag som ett riktig långskott. Blir gärna motbevisad men har svårt att se vad vi kan erbjuda som inte de andra klubbarna kan? Möjligtvis ett löfte om att leda en förstalina.
Gillar Pajens rekryteringar såhär långt men det viktigaste positionerna återstår att fylla. Vi har inte råd att bomma centersidan i år igen, det är ett som är säkert.
Bara be till högre makter att Lukas stannar. Något VM kan det ju knappast bli mtp att det kryllar av tillgängliga NHL-spelare. Stannar Lukas och han får hålla sig skadefri är det SHLs bästa back nästa säsong.
Tråkigt med Dan. Tycker han gjorde en fin första säsong.
Många lag som börjar se intressanta ut. Inte minst Rögle som landar ytterligare ett fint nyförvärv idag i form av Hansson.