PuckOut Nu måste han möblera om och toppa laget inför sista perioden. Snart uppehåll, inget att hålla på nu!
Solo PuckOut wrote Nu måste han möblera om och toppa laget inför sista perioden. Snart uppehåll, inget att hålla på nu! Sista två bytena lirade Brodecki med Roy/Sörensen och Whitney med Wright/Gordon. Kan nog tycka det är dags att lufta Trucken lite i 5-5 också.
[raderad] PuckOut wrote Nu måste han möblera om och toppa laget inför sista perioden. Snart uppehåll, inget att hålla på nu! Vad exakt är för tillfället att toppa laget? Det är enligt mig svårt att toppa ett lag när ingen sticker ut positivt förutom möjligtvis karlström som gnuggar på i 4e kedjan.
LilleMan DeBruyne wrote PuckOut wrote Nu måste han möblera om och toppa laget inför sista perioden. Snart uppehåll, inget att hålla på nu! Vad exakt är för tillfället att toppa laget? Det är enligt mig svårt att toppa ett lag när ingen sticker ut positivt förutom möjligtvis karlström som gnuggar på i 4e kedjan. Enligt mig flytta runt spelarna lite iallafall för att se om det förändrar, som det ser ut nu kommer vi inte göra några mål.
Mittzon Säger en del om spelet när man inte blir det minsta förbannad vid 0-2 målet. Total ridå. Bara två mål upp men har vi ens skapat två heta chanser på hela matchen?
Solo Fyfan vad risigt. Djurgården går ju ner sig ordentligt i tredjeperioden, men vi låter dom ändå promenera in 2-0. Passningsspelet är verkligen helt bedrövligt, inte en pass sitter på bladet.
damphunden Behaglig match för Djurgården. Det var kul att låtsas att vi var ett topplag och att Emwall kunde bygga lag. JJ är enda spelaren som kommer undan med hedern i behåll ikväll. Riktigt orättvist att han har sex förluster.
LilleMan Man kan iallafall sluta lasta JJ för att han bara stått i kassen i förlustmatcher, både i tisdags och idag har han vart riktigt stabil men med för dåligt lag framför sig
Malkin Sista halmstrået i form av ett PP och man skickar in Wright, Gordon och Lycksell. Helt plötsligt känns det mesta väldigt trubbigt.
[raderad] Varför ens ta ut Johansson när vi inte klarat av att sätta två pass irad ikväll, vi ger bara bort ett mål till