Allt jag skriver är från my point of view och inget annat, precis som andra skriver här vad de tycker och tänker. Jag kommer att fortsätta att skriva direkt från hjärtat om det lag jag älskar, om det är fakta eller känslor blandade får ni tåla, kan ni inte se skillnaden på de båda så får jag beklaga det är så. Nu är det väl dags att sluta frågasätta allt jag skriver, det börjar bli jävligt tröttande med era klankande på mig. För även om ni fortsätter så kommer jag att fortsätta skriva på mitt sätt.
Vi har faktiskt flera namnkunniga spelare i vårat lag t ex Little, Wright, Roy, Sörensen, Gordon, Bengtsson, Bäckman, Billins och Jonas Gustavsson som alla kan bli uttagna till respektive landslag.
Sedan har vi ju en bunt lovande ungdomar som troligtvis är på väg till NHL/AHL i framtiden, Södergran, Lycksell, Karlström, Ginning som NHL lagen har ögon på.
Så visst har vi ett mycket bättre lag än på många år, och det ska väl glädjas åt och inget annat. Ett mera namnkunnigt lag kan det vara svårt att få fram i Sverige. Så nog har vi väl lyckas att signa ett bra lag, jag kan inte på rak hand säga något annat lag som har lyckas bättre i sin scouting till denna säsong.