Lukkinen wrote
Tre poäng! Alltid det viktigaste
BP-spelet var helt magiskt idag
Bäckman äger verkligen isen. Den blicken! Second only to Mange, typ
Monstret är störd. Tre insläppta på fem matcher. Sanslöst!
Fem minuter i andra, precis innan 4-0, är vårt annars så fantastiska försvar helt under isen. Vad hände?
PP-spelet, vafan?! :lol:
Återigen domarna. Visst, jag är så jävla färgad att jag kanske inte borde få uttala mig alls, men känns det inte som att vi blivit rätt bortdömda i majoriteten av säsongens matcher? Jag tycker inte det känns som att saker och ting sker på lika villkor där ute.
+1.
Var ärligt talat lite orolig för Bäckman på försäsongen, men han har sätt riktigt fin ut, grym idag. Hoppas han kan hålla spelet uppe!
Jag förstår verkligen inte Sannys förkärlek till Gunderson. Nog för att det är en bra back, men lååångt ifrån seriens bästa. Brynäs första tio var verkligen katastrofala och det ser ut att bli en ny jobbig säsong för Sjödins gäng.
När ska domarna släppa sargen och komma in i matchen? Nivån är verkligen pinsamt dålig och det gäller åt både håll även om jag tycker att vi blivit hårt drabbade hittils. Bättring tack!
Monstret, sjuk!
Fem av sex segrar, det hade man inte vågat hoppats på inför säsongen. Klart att vi har haft en bra portion medstuds, men det tåls att förtydligas, fy FAN vad skönt att Tagnes är väck! 🙂