Nu får fan säsongen börja snart! Mer publik är ett uttalat mål denna säsong och det känns redan som LHC gör betydligt mer än vanligt där. Ska bli spännande att följa arbetet med detta under säsongen. Ursäktar sidospår, men gillar att det verkar hända grejer där. Ny träningsmatch imorgon mot ett Rögle som enligt experter inte är det bottenlag de brukar vara. En riktigt spännande offensiv där (tyvärr för deras del) Sjögren inleder med att vara skadad. Hur som helst blir det en bra värdemätare då Rögle brukar vara ganska heta på hemmais och premiären som närmar sig med stormsteg.
Jag hoppas att vi fortsätter att spela med den trygga defensiven och intensitetet som vi gjort de senaste matcherna.
Sen hoppas jag att man har arbetat med uppspelsfasen. Vill se bättre första- och andrapass och tydligare linjer i uppspelen. Fler spelare i rätt rörelsemönster.
Som tur är har vi Roy tillbaka även om vi fortfarande är drabbade av en hel del frånvaro.
Jag hoppas att vi ställer upp så här:
Olle – Roy – Sörensen
Little – Wright – Whitney
Trucken – Karlström – Brodecki
Södergran – Sebbe – Jimmy
En tanke:
Tycker att Karlström har inlett ganska piggt. Jag är inte säker på att varken Filip eller Dan tar hans plats där. Hur som helst har vi en intressant konkurrenssituation på tredje- och fjärdecenterplatsen när alla är läkta.