PuckOut wrote
ClubenSwe wrote
Nils wrote
Nog kan väl vi vara optimistiska för visst ser det väldigt positivt ut med LHC upplaga 2018/2019. Vi har ju ett bättre lag om man jämför med förra upplagan både på papperet och på plan.
Vi bör glädja oss över att vårat lag i våra hjärtan kommer att gå bra i år, för vi har ju sett att utan några av de tongivande spelarna som är skadade eller inte har anslutit än, så klarar vi att spela vårat spel med beröm väl godkänt.
Som någon skrev häromveckan, jösses vad du svamlar. "Vi bör glädja oss över att vårat lag i våra hjärtan kommer att gå bra i år."
Vill egentligen inte sprida negativitet, men du skriver så mycket härinne och ordbajsar subjektivt luddiga saker i inlägg efter inlägg. Det finns flera analytiskt duktiga skribenter här inne, ber dig att tänka till innan du spammar i fortsättningen, tröttsamt att läsa floskler.
+1
Jag påstår inte på något sett att jag är någon toppartist härinne men att skriva bara för skrivandets skull blir lite jobbigt att läsa i längden.
Oj oj oj... Märks att valet börjar närma sig när kommunistsvinen börjar skrika på demokratin i ett hockeyforum.
Jag har inte sett ett smack än så länge, då intresset dog förra säsongen. Men nu börjar det sakteligen komma tillbaka tack vare illgoa gubbar här inne. Utan att ens ha tänkt på vem det är som skrivit så är det ändå Nils eventuellt naiva och hoppfulla kommentarer som tuggar igång mitt sug, nu när jag kollar vem som skriver vad.
Samtidigt behövs det lite eld här inne, lite påhopp ang åsikter och argumentationer kring hockeyn och LHC är viktigt för att hålla liv i sitt personliga engagemang och intresse.
I grund och botten är det ju ändå den gemensamma kärleken till sporten och LHC som vi bygger våra åsikter kring, vare sig det är konstruktivt eller bara idiotsågningar.
Med det sagt som dubbelmoral-polis och åsiktsdomare ber jag nu att vi alla sluter upp och sjunger...
Det finns inget rätt eller fel, det finns bara LHC!
/KnarQareN ”Nästa gång är den sista, efter denna”