Magnusson Lite intressanta spelare frün AHL (för nästa säs om de inte norpas av nüt NHL-lag) Brandon Bochenski http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?encode=TRUE&pid=56816 32 mül pü 33 matcher, tot 60p är inte illa. Rightare och född -82 Brett Sterling http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3? encode=TRUE&pid=67806 Ung (född -84) och leder just nu AHL´s mülliga med 35mül pü 43matcher tot 58p..
[raderad] Om fallet fortsätter...ser jag fram emot att möta er i kvalserien! Men det går ju alltid att köpa nytt. Forza SSK (Syrka, Stolthet, Kultur)
bobbe stone wroteSSK (Syrka, Stolthet, Kultur) Kanske ska byta ut första S:et mot "Stavfel"? :twisted:
X-(:)-X-y stone wroteOm fallet fortsätter...ser jag fram emot att möta er i kvalserien! Men det går ju alltid att köpa nytt. Forza SSK (Syrka, Stolthet, Kultur) Stick iväg! Finns väl inga lag som inte värvar spelare? är du dum på riktigt?
Ahlberg Jag såg att målvaktssituationen diskuterades högre upp, och jag måste säga att drömmen inför nästa säsong är att ha Fransson som förstemålvakt och Engstrand (Sveriges största målvaktstalang) som andre målvakt. Det kommer ge succé! Vore dessutom kul att se Christian 10-15 matcher i ES nästa säsong! Förresten! Hur länge har Tomas Surovy kontrakt med Luleå? 18 + 22 på 40 matcher!
Stolpskottet Jaaaaadu, Fransson som etta skulle ju kännas stabilt...... not. Efter dagens match tycker jag det känns som LHC har två bra andramålvakter.
Mange Stolpskottet wroteJaaaaadu, Fransson som etta skulle ju kännas stabilt...... not. Efter dagens match tycker jag det känns som LHC har två bra andramålvakter. Vi kanske skulle budat på Korhonen iaf...
Stolpskottet Tror att Hemlin måste plocka fram plånboken nu. Ackeström är just nu en katastrof, Louma verkar helt under isen, Mange har dragits med ner av Ackeström, Junland håller inte defensivt. Summasummarum två backar in och en tränare som vågar coacha. Dessutom känns en målvaktsvärvning inte helt onödig heller.
Joonas84 Ahlberg wroteJag såg att målvaktssituationen diskuterades högre upp, och jag måste säga att drömmen inför nästa säsong är att ha Fransson som förstemålvakt och Engstrand (Sveriges största målvaktstalang) som andre målvakt. Det kommer ge succé! Vore dessutom kul att se Christian 10-15 matcher i ES nästa säsong! Förresten! Hur länge har Tomas Surovy kontrakt med Luleå? 18 + 22 på 40 matcher! Fransson är inegn förstamålvakt, som han sa i corren han är stabil men har integjort några matchavgörande räddningar och idag var han fan mig katastrof jag skulel personligen åkt å bytt vid fjärde ller femte målet men clownen står kvar. LHC behöver Norrena eller en annan toppmålvakt. Men med denna inkompetenta ledning komemr vi säkert att spela med Fransson som första målvakt nästa säsong och en oprövad junior. Vi störtdyker till division 5 för vi har kontrakt med Ackerström till 2020. Fan ta spelarna också när de hänger med huvudena. Var finns vinnarskallarna. Mårtensson är bra i medgång men i minsta motgång utrettar han ingenting. Vi behöver göra en del förändringar till nästa säsong.
X-(:)-X-y Hörde nyss rykten om att en ny back är på ingång. Enligt han jag prata med ska det vara en som spelat i laget innan, han nämde två namn, Casparsson och B. Richter. Sistnämda kan ju vara något, men Pihl vore bättre.
X-(:)-X-y Putte wrotePiehl kommer och det kommer bli offentligt snart. Hoppas du har rätt, det bästa vore Pihl och Richter. För många backar tänker ni, sparka Oskar tänker jag.
[raderad] Andreas Pihl kommer inte. En bekant pratade med denne häromdagen och han trivs i Alplandet och har inga planer på att flytta hem redan denna säsong.
archibald 4ever Glömmer aldrig richters första match när han drämmer upp ett slagskott i taket i PP, innan hans ankomst undrade man om det fanns någon speciell anledning till att spelarna inte kunde skjuta alls. Minns bl.a Stefan Pettersons tama försök och Ivarssons fösare. Det gick som en farsot i LHC innan Richter kom. Casparaitis låter som ett skämt, tycker jag. Pihl däremot kan komma tillbaka i det jag kallar ANDRA CHANSEN. Där är även Johan Andeersson Jyrki, Jussi, TJ, Petterson, Melin och Norrena välkomna. Kanske även att skröderjävel kan få vara med med på ett hörn. Mertzig däremot kommer inte med i andra chansen.
abzor archibald 4ever wroteGlömmer aldrig richters första match när han drämmer upp ett slagskott i taket i PP, innan hans ankomst undrade man om det fanns någon speciell anledning till att spelarna inte kunde skjuta alls. Minns bl.a Stefan Pettersons tama försök och Ivarssons fösare. Det gick som en farsot i LHC innan Richter kom. Casparaitis låter som ett skämt, tycker jag. Pihl däremot kan komma tillbaka i det jag kallar ANDRA CHANSEN. Där är även Johan Andeersson Jyrki, Jussi, TJ, Petterson, Melin och Norrena välkomna. Kanske även att skröderjävel kan få vara med med på ett hörn. Mertzig däremot kommer inte med i andra chansen. menar du att du vill ha tillbaka judas?
archibald 4ever dom e judas allihopa. Men ibland vaknar jag svettig om natten och drömmer mardrömmar om hur jävla bra alla verkar bli när de lämnar cluben.
Lukkinen Ha ha, ser hemskt gärna kung Barry i den blå dressen igen 😃 Den backen hade fan allt, ett grymt skott, vältajmade tacklingar och ett hett temperament. En personlig favorit när han var här.
[raderad] Lukkinen wroteHa ha, ser hemskt gärna kung Barry i den blå dressen igen 😃 Den backen hade fan allt, ett grymt skott, vältajmade tacklingar och ett hett temperament. En personlig favorit när han var här. Han är 2 år äldre än Ackeström men 5 gånger så bra. Han snittat runt 30 poäng för EV Zug i den Schweiziska ligan. Har denna säsong gjort 23 poäng, 7 mål och 16 ass. Klart godkänt.
Stolpskottet Jo, Cappe vore nått att slänga in i detta läge :lol: :lol: Varför inte slå en pling till Landén när man ändå är i farten. Eller varför inte köra en nostalgivåg och kontraktera Parbrandt, Cappe, Kreü, Nille och Jacobsson resten av säsongen :wink: