Errko Viktigt! Musse är en favorit med sitt eviga slit och han verkar ha utvecklat hjärta för Cluben också. Skönt med lite glada nyheter.
Magnusson http://www.linkopinghc.com/index.php?articleid=50 Precis! Musse är viktig för Cluben och utgör en stor del av stommen och tillför mkt hjärta! Han är som vår andra lagkapten typ, konstigt att han inte är ass. kapten.
Markus Musse är tillsammans med Mange, Emvall och Tony de viktigaste spelarna i laget om ni frågar mig! Även Pajen börjar jobba sig in i den skaran tycker jag! Hur som helst så är det en fruktansvärt viktig spelare! Sliter i varje byte! Forza Mus!
Vigg Skandal wroteSkulle inte förvåna mig om Mike drar på sig grillorna själv... mycket konstigt har hänt i Cluben på senaste tiden!! Ja han har ju chans att slå målrekordet om jag inte minns fel
[raderad] Ace wroteSå ja! Musse klar för två nya säsonger! Mycket bra cluben, han har fortfarande mycket att ge. 🙂 Det var den bästa nyheten på länge, nu är det bara en sniper och sex poäng och min vecka är förgylld. Forza Cluben!
Tatto Dirren wrotekanon men ...jag undrar varför jag alltid får 2 mail från LHC till samma adress Kan jag svara på,du har skickat 1 mail till LHC om att du vill mottaga nyhetsbrev plus att du stod på heldragnas lista,evantuellt att du sponsrar alt.har sponsrat. puss på dä.
Dirren troligen de 2 sistnämnda eftersom jag aldrig har meddelat att jag vill mottaga info, plötsligt så bara kom det... nåja, detta är off topic i denna tråd...
lkpg__ Väldigt bra att Musse har förlängt. Känns skönt att spelare som varit hos oss länge stannar kvar. Han är nog våran viktigaste spelare tillsammans med Tony.
Johansson Patrik Berglund skall LHC vara intresserad av enligt en kompis i Västerås. Är det någon som hört något om det eller är det ett lite skämt från min kompis, som även säger att han saknar Gunnarsson!
Magnusson Jag skulle välkommna Patrik Berglund i LHC! Men vet inte om det är en junis man är intresserade av(vågar satsa på), skulle mer gissa att det blir en stabil allsvensk spelare.. Men som sagt Berglund är en stor talang som jag absolut vill se i Cluben i framtiden!
Magnusson http://pjstar.com/stories/112806/DAV_BBL5LAD3.080.shtml Kahnberg på väg hem till Sverige, och antagligen till de fisk-stinkande göteborgarna! Vore fint och norpa honom framför näsan på dem annars!! Vår efterlängtade målskytt...
Tipset Johansson wrotePatrik Berglund skall LHC vara intresserad av enligt en kompis i Västerås. Är det någon som hört något om det eller är det ett lite skämt från min kompis, som även säger att han saknar Gunnarsson! Han kanske har läst den här tråden, det står ju en hel del om Berglund. Förstår om de saknar Gunnarsson!
[raderad] Skönt att vi förlänger med Musse nu. Nu får vi bara hoppas på att nyförvärvet är något att ha.
StevieY Stefan Liv skickas ner till farmarlaget igen, dock inte AHL laget utan Toledo i ECHL! Livs NHL dröm verkar inte gå så bra.
emil_e89 Det senaste jag hört är att det inte kommer något nyförvärv förräns tidigast vid jul då man eventuellt löser Healey från hans kontrakt. Även om man inte gör det så är det tydligen så att antingen Healey eller Kelleher(troligen Kelleher) får europeiskt pass om någon vecka vilket gör att vi kan plocka in ytteligare en transatlant.
Magnusson emil_e89 wroteDet senaste jag hört är att det inte kommer något nyförvärv förräns tidigast vid jul då man eventuellt löser Healey från hans kontrakt. Även om man inte gör det så är det tydligen så att antingen Healey eller Kelleher(troligen Kelleher) får europeiskt pass om någon vecka vilket gör att vi kan plocka in ytteligare en transatlant. Vad har du för källa? Europeiskt pass? dvs att han blir svensk medborgare? Om så är fallet, in med Brandon!!