Förläng för fasen inte med Louma. Honken får mer än gärna stanna och om Jyrki gör en lika stabil säsong som han gjort tidigare så tycker jag han ska få förlängt med. Om Calle, Albin och Chris vågar jag inte uttala mig om än.
Torkki vill man ha kvar också, men blir inte lätt då Lugano/Kärpät/Troja-Ljungby rycker i honom efter att han gjort 40 poäng i vinter. Musse har väl en lön runt 160000:- och förväntar han sig behålla den så får han gå i mitt tycke, trots att han tillhör mina personliga favoriter. Har en känsla av att Blomdahl kommer bli vass i vinter, om det stämmer så ska Hemlin förlänga hans kontrakt med.
Häng upp Uffes tröja i taket o låt han gå och om Samuelsson inte visar mer än förra säsongen så är det dax för han o röra sig också.
Hur det går för Roman är det svårt att förutspå, tycker Franssons utveckling får avgöra vidare det ska bli förlängt eller ej. Annars så kan vi ju alltid sno Karol Krizan, vars kontrakt går ut denna säs. Klart han väljer LHC före NHL, om han stod inför det valet.