Jepp, Hrdina är klar för HV. Källa är deras egen hemsida.
Alltså, nu börjar jag seriöst bli frustrerad. Vi borde fan ha in en målskytt och det snarast. Alla andra lag värvar jävligt bra spelare (nu säger jag inte att våra värvningar hitills har vart dåliga!), och flera målskyttar. Vem ska göra målen för oss? Den enda jag kan tänka göra många mål är Tony, även fast jag hoppas att fler spelare kliver fram.
EDIT: Kom ju på att Hrdina är center, och en sån behöver vi väl inte i första hand.
Men en målskytt vill jag helst ha in nu, som kan spela ihop sig med laget långt innan ett eventuellt (och troligt) slutspel.
Sen undrar jag lite hur folk tänker om resonemanget "landslagsspelare". Visst, dom är jävligt duktiga, annars skulle dom inte spela där. Alla i Cluben är duktiga (soling har ju försvunnit nu, moahaha :twisted: skämt åtsido), men det handlar inte så mycket om dom spelar i landslaget eller inte utan vilka attribut och olika förmågor dom har.
Vi har spelarna som kan kötta, vi har dribblers, vi har passningsläggare, vi har (numera) tekare, vi har offensiva backar, vi har defensiva forwards och så vidare. Men vi saknar minst en målskytt av rang, det har vi ingen idag och vad spelar det då för roll om vi har många landslagsspelare? Eller snarare, varför tar man upp det ämnet när det egentligen inte handlar om det?
Sen kan jag iof bli lite förvånad över folk som tror att loppet är kört bara för att vi inte värvat någon/några som behövs och att vi kommer hamna långt ner i tabellen, etc. Det tror inte jag. Jag är övertygad om att vi kan vinna guld, och jag tänker inte flippa ut förän jag har anledning att göra det.