Trist om vi förlorar unga och tongivande spelare till andra lag i Sverige tycker jag!
Dock ser det ljust ut då vi har dessa att bygga laget runt:
*Tony Mårtensson - Clubens bästa spelare, och bara -80... Många år kvar att bära LHC för honom! Han är älskad!
*Mikael Håkanson - Vapendragare till Mårtensson och bäst när det gäller! Föff -74 så lite mer ska Musse allt orka på toppnivå hoppas jag!
*Fredrik Emvall - Bäst i det tysta, gör alltid jobbet och är en riktigt lagspelare som det känns!
*Niklas Persson - Ny till året men herregud vilken värvning! Hoppas innerligt att han blir kvar i LHC karriären ut...
*Magnus Johansson - Linköpingsgrabb som med åren kanske blivit ännu bättre i LHC än han var i VF. (?) Iaf så hoppas jag Mange kan hålla toppklass även nästa år, och nästa år...
(*Mikko Louma - Om han stannar och spelar som han kan på topp är han kanske lagets bästa... Personligen vill jag ha kvar han!)
*Rastislav Stana - Om Frasse var lovande i mål med sina nu 27 år är väl Stana ett par steg mer lovande då de båda är födda -80 och Rasti vart seriens bästa målvakt sen han kom till LHC.
Framtidsmän:
*Niklas Olausson - Jo man undrar ju vad som kommer hända här egentligen.. Dock är killen bara 86:a vilket man kanske inte alltid tänker på så jag tror och hoppas på vidare utveckling här!
*Carl Gunnarsson - KLOCKREN enkelt spelande back född -86.
*Jonas Junland - Född 87 och kan komma att bli en gigant liksom Gunnarsson inom svensk hockey. Spelat upp sig rejält i slutspelet!
(*Christian Engstrand - Målvaktstalang och Linköpingsfödd... Hoppas, hoppas!)