Lukkinen Okay. Ej acceptabelt i vilket fall som helst. Vi ger dom ett mål direkt med slarv och sedan kass attityd. Fett IG
alfie Dan Tangnes nyckel inför match - Se upp för spelvändningar. Smack! 1-0 efter 2 minuter på en spelvändning :roll: EDIT: Tack Mullen!
Lukkinen Varför känns det ALLTID som att vi blir fullständigt utklassade i arbetsinsats när vi möter detta talangbefriade brunkargäng? FAN! :evil:
alfie Nja, vet inte om jag håller med dig där Lukkinen. Skulle precis skriva att det ser ganska kontrollerat ut. Inte jättebra, men stabilt. Och bara för det blir det 2-1. Inte helt logiskt...
Lukkinen @[raderad], menar inte att vi blir utklassade spelmässigt (Örebro KAN inte lira). Däremot vidhåller jag att det känns som att varje underbegåvad ÖHK:are åker 20% mer skridskor och biter ihop 50% hårdare än motsvarande LHC:are.
Anonymous3 Tycker man har stora hål i försvaret. Långsamt och omständigt. Ständigt fastcheckade. Så fort man får lite tryck emot sig så klarar man knappt av det. Känns som det alltid är farligt när Örebro åker över blå.
clubenS Om Örebro inte haft någonting då vet jag inte hur man ska beskriva vad vi har haft? Som redan sagt är Örebros arbetsinsats MYCKET bättre än våran, jävla skit-inställning.
Malkin Bröderna Spink är jag fruktansvärt trött på, töntar omkring i varje match. Vi har gjort långt sämre perioder än så här, efter Örebros starkare start så tycker jag vi håller i taktpinnen. Gott hopp om vändning.
clubenS Mitt i all annan frustration börjar jag mer och mer tröttna på bröderna Olimb. Inte nog med att dem inte producerar, går ju hela matcher där dem knappt ordnar fram chanser.
PuckOut Tycker att båda målen är puckar som Gustavsson ska ha. 1-0 Lämnar retur rakt ut, pang! 2-1 Seg och långsam förflyttning i sidled, pang!
LilleMan Tror vi vänder detta men ibland är ju vårt försvarsspel horribelt som vid 1-0 till exempel KA blir av med pucken och istället för att backchecka så går han o byter...... nästan så att det förtjänar en bänkning....
Lukkinen Wow. Vilken HUNGER i vårt PP! Vi var inte först på en enda retur eller lös puck. ÖHK:arna var först på ALLT! Tillskriver jag 100% inställning och vilja.
Hurble Mål 1 är helt klart K-A:s fel Mål 2 är Monstrets tycker jag Är också hoppfull om en vändning. Gordon är steppat upp sitt spel avsevärt det senaste
Lukkinen https://twitter.com/krojan27/status/954069314293911552 Kan inte annat än att hålla med. Denna säsongs upplaga av Larsson är ett skämt jämfört med förra säsongen.