Lukkinen wrote
Smaken är som baken. För egen del ger det mig ingenting att läsa skiten som översvämmar Facebookgruppen. "Spelar inte Lilja?!°%&" :roll:
Gick med i Facebookgruppen, men lämnade redan efter en vecka. Klarade inte av skiten. Oerhört glad över att Bullen fick sig en makeover och öppnade upp för nya medlemmar. Perfekt för mig som gammal flitig Bullen-läsare.
Stort grattis till milstolpen förresten, gubbe! 😉
Slut på OT.
Satan vad skönt med tre poäng, men det satt onödigt långt inne. Som folk nämner så är det oerhört jämnt i serien och varje poäng är viktig. Att det endast skiljer nio poäng mellan tvåan och tian tillskriver jag det faktum att vi har ett dominant lag (Växjö), en urusel bottom-4 och nio lag som turas om att slå varandra.
Det var inte snyggt, men oerhört viktigt att kunna hålla tätt i försvaret efter en katastrofstart mot Malmö och två nervösa avslutningar mot Karlskrona respektive Djurgården. DET betyder mer än om vi skulle vinna med 8-1 i en sån här match.
Kreativa spelet. Vad hände med den härliga bredd vi hade på truppen? Många som känns oerhört trubbiga.
Man matchar alltså Sebbe (!!!) i över 20 minuter. Kändes överlag som en ganska aggresiv fördelning på istid. Både Olsson Trkulja och Olle Lycksell låg på under nio minuter ikväll.
...och trots 6:25 i speltid så är Olle inne på två mål framåt och håller sig påpassligt framme och gör ett mål.
Försvarsspelet. Vi spenderade mycket tid i egen zon och gör det riktigt bra.
Fjärde raka hemmaförlusten för Skellefteå. GUD vad underbart!