Bygger min resumé på Tipset (hoppas du ursäktar)
22 » Roman Cechmanek 3 kan bättre
32 » Jonas Fransson 3 helt klart godkänd , men fortfarande en andra målis!
4 » Chris Kelleher -2 mycket blek och tam back
5 » Mikko Luoma +2 på gång hoppas jag , men idiotpassningarna måste han ta bort
7 » Magnus Johansson 3 känner inte igen Mange sen förra året, men tycker att maxprestationerna varit för få än för högre betyg
24 » Andreas Holmqvist 4 siktar lite illa på sina skott annars en 5:a.
25 » Oscar Ackeström 2 alldeles för seg på rören
39 » Jyrki Välivaara 3 Gillar Jyrki. gör sitt jobb, sticker inte ut, tycker han gått bakåt jämfört med första året här.
44 » Jonas Junland +2 , får han bara spela så stiger det helt klart
9 » Tony Mårtensson 5 det bästa vi har idag, hoppas det håller i
12 » Ulf Söderström +2 Glimtar till i bland, men måste våga ta egna initiativ
13 » Joakim Eriksson 2 tekar bra, men sen är jag missnöjd då målproduktionen har varit för dålig, värvad som måslskytt
14 » Martin Samuelsson 3 har helt klart växt
19 » Paul Healey -1 Vad gör han här ??!
20 » Tim Eriksson 2 inte så bra än
23 » Niklas Persson 4 mycket bra får en 5:a om han pyttsar ännu mer
27 » Sami Torkki +2 Kommer att stiga om han håller sig på banan och ger faan i idiotutvisningarna, lite hämmad av skada och sjukdom
33 » Fredrik Emvall +2 Känner inte igen Emmis, måste gå mer rakt på mål, men mycket nyttig i BP
48 » Johan Lindström 4 Tycker Liket blir bättre och bättre , det ända han har emot sig är tyngden, lite lätt att flytta på
51 » Mikael Håkanson 3 slit och släp...dock utan att glänsa, trodde han skulle få sitt toatala genombrott även som målskytt någon gång.
84 » Patric Blomdahl +2. måste smälla på mer , mer som förra året , det ger energi åt de andra, men har en förmåga att få utvisningar emot sig även när det inte är det , måste bli smartare.
17 » Ivan Majesky -3 det lilla man sett ser ju skapligt stabilt ut , tar ett tag att spela in sig så klart...osäker 3:a än så länge dock
26 » Niklas Olausson -2 spelat för lite för att få en ärlig chans, precis som Tipset så tycker jag att han är bättre än Healy
Övrigt:
tycker att vi gjorde en stor miss som inte behöll bagarn samt gjorde allt för att få behålla Melin. Sen saaaaknar jag Pihl :oops: